Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skotland - reference
#1
Hej Allesammen


Dejligt at forummet er oppe og køre igen.

Jeg er ved at arrangere næste års tur til Skotland. Desværre er vores skotske kontakt gået på pension hvorfor vi ikke kan arrangere jagt gennem ham længere. Jeg søger derfor en kontakt i Skotland der kan være behælpelig med at arrangere jagt efter kronhjort på egen hånd for 4-5 deltagere.

Jeg er klar over at Diana arrangerer noget lignende, men de har ingen ledige pladser på det tidspunkt vi gerne vil afsted og så har vi i øvrigt rigtig gode erfaringer med at have en direkte kontakt i Skotland (vi jagtede der 6-7 gange - inden det i år måtte slutte grundet vores kontakts utidige pension).

Kender i nogen?

På forhånd tak.

Mvh.
Anders
Svar
#2
Hvis du finder noget i Skotland hvor man også må jage hinder og kalve på egen må du gerne lige give et prej Angel  Jeg kender desværre ikke noget sted hvor man må jage på egen hånd, mindre man bliver medlem af BASC, der mener jeg man kan komme på jagt på egen hånd igennem, ved dog ikke om man kan som udlænding. Jeg jager selv med jagtguide men kunne godt tænke mig at udfordre mig selv på at jage uden jagt guide.
Mvh
Christensen
Svar
#3
(04-11-2017, 09:04 PM)Christensen Skrev: Hvis du finder noget i Skotland hvor man også må jage hinder og kalve på egen må du gerne lige give et prej Angel  Jeg kender desværre ikke noget sted hvor man må jage på egen hånd, mindre man bliver medlem af BASC, der mener jeg man kan komme på jagt på egen hånd igennem, ved dog ikke om man kan som udlænding. Jeg jager selv med jagtguide men kunne godt tænke mig at udfordre mig selv på at jage uden jagt guide.

Hej Christensen

Det havde du uden problemer kunnet arrangere gennem vores tidligere jagtvært. Diana (som også brugte vores tidligere vært) har et jagt på egen hånd arrangement, dem kan du eventuelt kontakte omkring jagt på hinder og kalve (så er prisen garanteret lavere - end den annoncerede).

https://www.jagtrejser.dk/europa/skotlan...rianlarich

Mvh.
Anders
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)