Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uhellig jagt
#1
Unholy Deer Harvest? Parishioners unhappy with hunt on church grounds
With some 200 deer per acre roaming Dayspring Church’s 206-acre property in Germantown, Maryland, hunters allowed onto the grounds to cull deer on Monday probably had no problems harvesting animals. The parishioners had problems, however, calling the hunt an act of violence on holy ground. Several prayed for the deer.

Fieldandstream

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Citat:quote:

With some 200 deer per acre...


[:0][?]

En hjort pr. 20 kvadratmeter! [^]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Citat:quote:

En hjort pr. 20 kvadratmeter!


Det havde jeg ikke lige set[:I]
Det må være jagtudgaven af put and take[Big Grin] shoot and hit[^]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
Ikke noget at sige til, at jægerne tilsyneladende ikke havde problemer med at nedlægge dyr.. [Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Bajonetterne på! Heller ikke noget at sige til, at menigheden fandt det hele en kende brutalt...

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
What complete and utter unholy bollocks!!

Man må da gå ud fra at det var ejerne af området, altså "Dayspring Church" der bad jægerne om at gøre noget ved at man havde 200 dyr pr Acre...

206 X 200 = 41200 dyr ......[:0][:0] Der har jo været tale om en helt sygelig overpopulation!

At "Regulere" sådan en bestand må have været et slagtehus[xx(]

At der så er nogle "disneyficerede hellighoveder" der beder for dyrene .... dem om det.... gad vide hvor mange af dem der bagefter får sig en billig gang "venison"

jeps.... hykleriet er vidt udbredt!!

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
Mon ikke der har indsneget sig en fejl i den oprindelige nyhed? Jeg tror ikke, at 20 kvadratmeter af selv den mest frugtbare kirkegårdsjord er nok til at holde en whitetailhjort i huld uanset hvor mange margueritter de underjordiske skubber op....[Big Grin]....mon ikke der var i alt cirka 200 dyr på ejendommen, hvilket i givet fald også er en ekstrem overpopulation, der i den grad trängte til en voldsom decimering...

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
Citat:quote:

But Dayspring's pastor, the Rev. Jim Hall, said officials estimate the number of deer in the area at about 200 per acre -- so many that the habitat for other animals was being damaged.


Det kan være at de har været i altervinen[}Smile], men de har jo nok ret i at der ikke er plads til meget mere

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)