Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Monsterhare angreb 13 hunde
#1
Med noen kraftige byks gikk en velvoksen hare til angrep på 13 polarhunder i Reisadalen i Nordland.

Hundekjører Wenche Offerdal møtte monsterharen på vei fra Saraelv til Seima i Reisadalen lørdag kveld. Haren var velvoksen og svært aggressiv, skriver Nordlys.

- Den satt ti meter fra sporet da vi kom kjørende ned mot elva. Jeg regnet med at den ville flykte, og at hundene ville sette etter den. Der tok jeg grundig feil, forteller Offerdal til avisen.

I stedet for å flykte tok haren tilfart og satte rett mot hundene. De velvoksne huskyene ble helt perplekse, og spannet bråstoppet. Haren rant rett på, og forvillet seg inn mellom hundene. De fremste vendte, og kom bakover. Haren var nå fullstendig omringet. Bak Offerdal kom et nytt hundespann inn på arenaen. Nå var det plutselig 13 hunder mot en hare.

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Hvordan ser det ud med "hembrändt" i Norge......??? Der er da noget der tyder på at den Norske "huskykusk" har indtaget et eller andet "bevisthedsudvidende" fluridum..........[:0]
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)