Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nyt/brugt Haglgevær (lerduer)
#1
Søger gode forslag til et lerduegevær af god kvalitet.
Svar
#2
Skal du nu have flere gevær igen ? Smile
Svar
#3
(24-01-2018, 09:02 PM)lunderskov Skrev: Skal du nu have flere gevær igen ? Smile

det blir forår snart og lerduerne overfalder så det er rent selvforsvar..
Svar
#4
Holland & Holland så er du da med på kvalitet. Blush Blush


/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
@Marion Morrison

Der er Miruko, Beretta, Browning nye og brugte fra 10.000 til xx.000 Big Grin

Et fint tilbud kunne også være Akkar Curthill 206 til ca 8.000 Wink

Også ved jeg hvor der står et Beretta der har været brugt til demo, nedsat fra lidt over 30.000 til 21.000 fint som nyt Rolleyes

Mvh

Santo
Svar
#6
Ja jeg ved at der er meget at vælge imellem, men vil gerne høre andres erfaringer, hvilken model Beretta?? Akkar og andre tyrkere er ikke intresante, jeg er en snob...
Svar
#7
Du skal se den nye browning kom med sidste år til at klaske lerpotter med... Den er møg lækker... Så meget jeg næsten kunne finde på at skifte min beretta ud...

Kan kun lige finde den i links, men den er også til os højrehåndet.

http://www.mbjagt.dk/jagt/vaben/nye-hagl...links.html
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#8
Sidder og ser på noget lignende, men ikke til Trap men sporting, xsPro mener jeg den hedder
Svar
#9
Blaser F3 - det er det haglgevær jeg har haft nemmest ved at skyde med.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#10
(24-01-2018, 11:53 PM)Boryx Skrev: Blaser F3 - det er det haglgevær jeg har haft nemmest ved at skyde med.

F3+16 er sikkert meget fine gevær, men savner lidt sjæl eller hvad jeg nu skal kalde det, jeg må nok begynde med at få Browningen XS pro eller hvad den nu hedder i hænderne så må jeg se.
Svar
#11
Lige nu ser det ud til at blive en Browning XS PRO sporting m/adj kolbe og invector+TI ???????hvad det så ellers betyder.
Svar
#12
Mr. Morrisson

Hvad med at købe en Benelli halalautomat.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#13
(25-01-2018, 08:53 PM)Rolin Skrev: Mr. Morrisson

Hvad med at købe en Benelli halalautomat.

/Rolin

Har du da en du gerne vil af med?? men nej tak jeg har en Benelli M1 Super 90 allerede Big Grin
Og jeg kender en formand som har en Beretta halvauto som han er ved at prakke mig på!!
Svar
#14
Over 100 kg: Browning, Miruko.
Under 100 kg: Beretta, Perazzi, Blaser.

Jeg mener det faktisk.
Hvis du er fysisk kraftigt bygget, kan de lidt mere "klodsede" Browning og Miruko være glimrende geværer, men er du et lille nips er de for " langsomme"
Der er langt mere " pointabillity" i en Beretta eller Perazzi eller Blaser - du er hurtigere " på" duen.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#15
(25-01-2018, 10:00 PM)CP Skrev: Over 100 kg: Browning, Miruko.
Under 100 kg: Beretta, Perazzi, Blaser.

Jeg mener det faktisk.
Hvis du er fysisk kraftigt bygget, kan de lidt mere "klodsede" Browning og Miruko være glimrende geværer, men er du et lille nips er de for " langsomme"
Der er langt mere " pointabillity" i en Beretta eller Perazzi eller Blaser - du er hurtigere " på" duen.

Muligvis, men problemet er at den eneste af dem du nævner jeg kunne falde for er Perazzi, men jeg har altid følt at det forpligter at komme til banen med en Perazzi og det er ikke lige mig.
så vi må se intet er købt endnu.
Svar
#16
Jeg har lige solgt mine to Browninger og købt en brugt Zoli ambassador. 

Det er også en fuldblodsitaliener, der er nem at skyde med. 

Du er nok nødt til at komme ud på banen, for ar mærke efter hvad der behager dig, Marion.
K&B Claxel Wink




Svar
#17
Beretta Xplor 400 højre byttes med linksudgave af samme......eller dejlige sorte kontanter i passende mængde.. :-)
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#18
Det er lidt af en overvindelse at indrømme denne her men: BLASER F16, uden forbehold, F3 blev skiftet ud med netop F16. Første indtryk - er det en 16´ner eller hvad, resten har bare været positivt. Nu bliver jeg aldrig en ørn og bla...bla....

Den er god nok, sagde manden der har været anglofil hele sit jagtliv Big Grin

Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#19
Zoli er ikke noget dumt bud - og så ligger hovedforhandleren jo i dit nabolag
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#20
(24-01-2018, 10:42 PM)Marion Morrison Skrev: Ja jeg ved at der er meget at vælge imellem, men vil gerne høre andres erfaringer, hvilken model Beretta?? Akkar og andre tyrkere er ikke intresante, jeg er en snob...

Beretta 692 Sport med udvendige chokes. 21495,- kr

Mvh

Santo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)