Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Døende" forum
#21
Hvor er billedet??
H
Hogmeister
Svar
#22
(11-02-2018, 05:22 PM)hogmeister Skrev: Hvor er billedet??
H

[Image: d_hjort.jpg]
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#23
Hej.
Nu er det løkkedes mig, at blive oprettet her på VTF igen, men det er noget bøvl.
Har forsøgt at rette min gamle kode, det kan jeg ikke finde nogle steder, hvor jeg kan dette. 
Jeg kender faktisk en del folk, som normalt skriver på VTF, de har sagt at de gider ikke prøve mere for at komme op at køre på siden igen. 
Jeg er langt fra et computer geni,  så hvis folk har de samme problemer som jeg havde for at blive oprettet igen, forstår jeg godt hvorfor der mangler medlemmer, var det ikke lykkedes mig den dag, tror jeg ikke, jeg havde forsøgt igen. 

Jeg fik tilsendt en mail fra Klokker, med hvordan jeg skulle gøre det og en ny kode, det har mine venner ikke fået, hvorfor ved jeg ikke, men som jeg ser det er det da den eneste måde man kan få sin konto tilbage. 

Tror man skal prøve at få sendt erstatnings koder ud til tidligere medlemmer, hvis man har et ønske om at de skal vende tilbage

KB Ole
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar
#24
Hej Ole / Maubla,

Vores problem er at rigtigt rigtigt mange ikke har opdateret deres kontaktoplysninger. Og vi har faktisk sendt mail ud til samtlige brugere på forum, men hvad hjælper det hvis den mailadresse folk har oplyst ikke bliver brugt mere? Så er vi lidt chanceløse for at gøre noget.

Det samme gør sig gældende når folk prøver at resette deres password, men når emailen i deres profil er forkert, så får de aldrig mailen med linket til at resette koden. Så synes altså ikke det er helt fair at skyde på os med at vi ikke gør noget og at det er for besværligt osv. Vi gør alt hvad vi kan. Og man kan til enhver tid kontakte en af moderatorerne og så bliver man hjulpet igennem, og der ér også et link til kontakt på forsiden, så man kan få fat i os uden at være logget ind.

Mvh 
Morten - Admin
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#25
Hej
Jeg vil nu give Maubla lidt ret i hans vurdering. Jeg mindes ikke at have modtaget nogen mail, selvom jeg har den samme opdaterede mail-adresse. Jeg fandt ind på VTF igen ved at søge på Google. Kan man ikke finde VTF og så heller ikke logge ind, ja så kan man heller ikke finde Administrator´s mail adresse og kan ikke kontakte jer. At der så er en del der har problemmer med at oprette nyt login gør det ikke bedre.
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#26
Jeg måtte også opgive at genoprette min profil, efter PC nedbrud. efter flere forsøg med at resette pasword. Tilsidst var det nemmere at oprette ny profil.
mvh. ole
tidl. nohab
Svar
#27
(19-03-2018, 09:56 PM)Ole Skrev: Jeg måtte også opgive at genoprette min profil, efter PC nedbrud. efter flere forsøg med at resette pasword. Tilsidst var det nemmere at oprette ny profil.
mvh. ole
tidl. nohab

Hej Ole 
Jeg kan se du er oprettet med to forskellige mailadresser. Måske det er derfor du ikke har kunnet modtage en mail. Cool  
Sig til hvis jeg skal sammensmelte de to profiler således du får din oprindelige tilbage. Det er ikke så vanskeligt. Det kræver bare at der tages kontakt til en Admin.. Mig for eksempel  Wink Wink Wink Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#28
Her kan I skrive til os
[Image: Sk_rmbillede_2018_03_19_21_24_38.jpg]

upload images
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#29
Nå, her kommer lige en masse brok.  Sad
Jeg synes simpelhen forummet er for uoverskueligt. 
Af en hel ny platform at være, er det dæleme ikke ret intuitivt. 
Feks synes jeg, det næsten er umuligt at overskue i en tråd/ et indlæg hvis der er “ qoutet”, hvad og hvem der er det oprindelige og hvem og hvad der har svaret. 
Overskueligheden af forsiden( opdeling af fora) er heller ikke nær så overskuelig som feks NVF, som vi jo ynder at sammenligne/ distancere os fra. 
Måske små ting, men i denne svære tid tror jeg selv de mindste ting er vigtige b
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#30
(20-03-2018, 12:39 AM)CP Skrev: Nå, her kommer lige en masse brok.  Sad
Jeg synes simpelhen forummet er for uoverskueligt. 
Af en hel ny platform at være, er det dæleme ikke ret intuitivt. 
Feks synes jeg, det næsten er umuligt at overskue i en tråd/ et indlæg hvis der er “ qoutet”, hvad og hvem der er det oprindelige og hvem og hvad der har svaret. 
Overskueligheden af forsiden( opdeling af fora) er heller ikke nær så overskuelig som feks NVF, som vi jo ynder at sammenligne/ distancere os fra. 
Måske små ting, men i denne svære tid tror jeg selv de mindste ting er vigtige b

Hej CP

Hvis det er alle de blå farver der forvirrer dig, scroller Du ned i bunden - ovre til højre vælger Du ''Andreas09-Orange''.
mvh
Svar
#31
Nu lavede jeg lige en hurtig optælling af underfora. Jeg fik det til 59 ! Er det virkeligt nødvendigt med så mange underfora? Det er jo helt uoverskueligt at finde noget. På vort søsterforum er der 25 underfora, og det synes jeg endda er i overkanten.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#32
(16-04-2019, 01:52 PM)LasseScout Skrev: Nu lavede jeg lige en hurtig optælling af underfora. Jeg fik det til 59 ! Er det virkeligt nødvendigt med så mange underfora? Det er jo helt uoverskueligt at finde noget. På vort søsterforum er der 25 underfora, og det synes jeg endda er i overkanten.

Helt enig
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#33
Vi vender den lige i admin-teamet. 
Jeg tænkte ved mig selv at 59 underfora, det passer da ikke, men efter en optælling....... Så kan jeg se I har ret. 
Vi overvejer en kraftig oprydning. 

Men hvis I nu kunne vælge, Hvad finder I mest nødvendigt?

Der er jo forskellige måder at "bruge" forum på. Jeg selv læser alt hvad, der kommer ind, så for mit vedkommende er det jo ikke uoverskueligt. Jeg er qua min rolle som ADMIN jo på forum adskillige gange om dagen og læser de indkomne tråde løbende. Jeg bruger funktionen "vis nye svar" eller "Vis svar fra i dag" 
Det giver mig et glimrende overblik. Dog kan jeg sagtens sætte mig ind i hvis man bruger forum mere "målrettet" og interesseorienteret, så er der godtnok mange underfora at navigere i. 
Om det er den nye platforms opsætning, der gør det mere uoverskueligt, skal jeg lade være usagt. Måske skyldes det at funktionerne her på MyBB fungerer anderledes i forhold til det gamle system, jeg ved det ikke. Dog kan jeg informere om, at der ikke er mange nye undergrupper i forhold til den gamle platform.

Hvorom alting er. Der lyttes til jeres betragtninger og vi vil klart overveje at justere.  Smile
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#34
59! Hmm, jeg har ikke talt dem, men jeg synes da ikke forummet er uoverskueligt. Som jeg ser paa det, saa interesserer jeg mig for eksempel ikke en bønne for:
Skandinaviske nyheder
Sports skydning
Rimfire
Salon rifler (De to kunne slaas sammen)
Lyddæmpere
Haglgeværer
Grej historie
Jæger køkkenet
Mit Jagtblad
Lyst fiskeri (jeg kan alligevel ikke faa en kugle til at gaa dybt nok!)
Salg Bytte
Træning
Jagt i Danmark
Produkt nyheder
Byttejagt
Jagt og rejser
Vaabendele og bøssemagere (kunne sikkert slaas sammen med de andre bøssemager sites)
Jagtudstyr.
Der er allerede mindst 18 underfora jeg lynhurtig springer over, og jeg vil næsten tro det er tilfældet med andre medlemmer. Bare fordi der er noget posted, der mugligvis intersserer andre, behøver man jo ikke kigge paa det selv.
Jeg synes dog godtnok det efterhaanden er et døende forum, og det er vel medlemmernes egen skyld fordi de (vi) ikke skriver nok herinde. Jeg kunne ogsaa vældig godt lide NVF, men der blev jeg smidt ud, over en bagatel efter min mening, og der er næppe haab for at Refraktorius vil tage mig til naade igen. Lidt træls naar man bor i udlandet, og det er ens eneste mulighed for at kommunikere med Danske jægere og sportsmænd.
Som jeg ser det er der masser af muligheder, netop med 59 underfora at kunne finde en 'baas' hvor man kan skrive og spørge eller fortælle om et eller andet der har ens intersse.
Det er som et hvert andet forhold, værende det sig et ægteskab, eller i dette tilfælde vores forum, det skal ernæres, ellers dør det.
H
Hogmeister
Svar
#35
(25-04-2019, 03:56 PM)hogmeister Skrev: 59! Hmm, jeg har ikke talt dem, men jeg synes da ikke forummet er uoverskueligt. Som jeg ser paa det, saa interesserer jeg mig for eksempel ikke en bønne for:
Skandinaviske nyheder
Sports skydning
Rimfire
Salon rifler (De to kunne slaas sammen)
Lyddæmpere
Haglgeværer
Grej historie
Jæger køkkenet
Mit Jagtblad
Lyst fiskeri (jeg kan alligevel ikke faa en kugle til at gaa dybt nok!)
Salg Bytte
Træning
Jagt i Danmark
Produkt nyheder
Byttejagt
Jagt og rejser
Vaabendele og bøssemagere (kunne sikkert slaas sammen med de andre bøssemager sites)
Jagtudstyr.
Der er allerede mindst 18 underfora jeg lynhurtig springer over, og jeg vil næsten tro det er tilfældet med andre medlemmer. Bare fordi der er noget posted, der mugligvis intersserer andre, behøver man jo ikke kigge paa det selv.
Jeg synes dog godtnok det efterhaanden er et døende forum, og det er vel medlemmernes egen skyld fordi de (vi) ikke skriver nok herinde. Jeg kunne ogsaa vældig godt lide NVF, men der blev jeg smidt ud, over en bagatel efter min mening, og der er næppe haab for at Refraktorius vil tage mig til naade igen. Lidt træls naar man bor i udlandet, og det er ens eneste mulighed for at kommunikere med Danske jægere og sportsmænd.
Som jeg ser det er der masser af muligheder, netop med 59 underfora at kunne finde en 'baas' hvor man kan skrive og spørge eller fortælle om et eller andet der har ens intersse.
Det er som et hvert andet forhold, værende det sig et ægteskab, eller i dette tilfælde vores forum, det skal ernæres, ellers dør det.
H

(25-04-2019, 03:56 PM)hogmeister Skrev: Jeg synes dog godtnok det efterhaanden er et døende forum, og det er vel medlemmernes egen skyld fordi de (vi) ikke skriver nok herinde. J
Det er da korrekt, at vi ikke alle er flittige nok med indlæg, men det fremmer heller ikke processen, at forum i perioder(lange perioder) er nede/ikke tilgængeligt.
For nogle år siden var dette forum, det første jeg kiggede på, når jeg gik på nettet.
Nu kigger jeg forbi, når jeg husker det, og de ellers er oppe. 
Jeg mener stadig, at der er masser af fantastisk viden samlet her, så det vil være synd og skam, hvis det lukker. Men der er ikke den samme gejst som der var en gang.
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#36
Hermed mit forslag til en revideret liste over emner:

Nyt fra admin og moderatorteamet og brugerundersøgelser 
Dette er stedet hvor der vil blive postet nyheder og eventuelle spørgerunder til jer brugere. Vi har i admin og moderatorteamet ofte behov for jeres indput for at tilpasse forummet bedst muligt. I dette forum vil vi løbende orientere jer, hvis der sker ændringer i regelsættet, eller hvis vi har brug for inspiration til nye tiltag.

Konkurrence
Konkurrencer der bliver slået op her er udelukkende for brugere af Våbenteknisk Forum. Præmierne, der bliver udloddet er doneret af enten private brugere eller tilknyttede erhvervsdrivende. Dvs. VTF ikke kan gøres ansvarlig for problemer i forbindelse med præmier. Overdragelsen af præmierne foregår direkte imellem udbyderen og den heldige vinder og kontakten derimellem skal foregå direkte imellem de implicerede parter. Admin og moderator teamet kan ikke deltage i konkurrencerne (Dog kan Brugeren KIMA , der er moderator udelukkende for en undergruppe godt deltage på lige vilkår med alm. brugere af forum)

Jagt- og våbennyheder fra hele verden  
Her præsenteres og diskutteres jagt- og våbennyheder fra hele verden. Våben og udstyr, jagtrejser med videre har sine egne underfora på siden længere nede. Alt er velkomment - både seriøst og mindre seriøst.

Våben- og grejtest
Her findes posteringer af - og links til - våben og udstyrstest udført af andre end forumets brugere. Alt er velkomment - både seriøst og mindre seriøst.

Sportsskydning med hagl, bue eller riffel - både på kort og langt hold 
Dette forum er åbent for al diskussion omkring sportsskydning med hagl, hjortebaneskydning, mærkeskydning, jagtfeltskydning, langdistanceskydning og bueskydning. Andre typer af indlæg flyttes/slettes uden varsel.

Riffelteknik - centraltænding
Dette forum er åbent for al teknisk diskussion omkring rifler. Andre typer af indlæg slettes uden varsel.

Rimfire/luft
Dette forum er åbent for al teknisk diskussion omkring randtændingsvåben og luftvåben. Andre typer af indlæg flyttes/slettes uden varsel.


Riffelteknik - vidensamling flyttes til riffelteknik

Salonriffelteknik - vidensamling flyttes til Rimfire/luft

Lyddæmpere
Dette forum er åbent for al teknisk diskussion omkring lyddæmpere. Andre typer af indlæg slettes uden varsel.

Genladning
Forum for al teknisk diskussion omkring genladning. Andre indlæg slettes uden varsel. http://www.riffeljagt.com påtager sig intet ansvar for informationer posteret af brugerne.

Genladning - vidensamling Flyttes til Genladning

Våbenværkstedet Flyttes relevant forum riffelteknik, rimfire/luft eller genladning.

Bøssemagere
Her findes bøssemagere. Bøssemagere med de fornødne tilladelser kan her linke til deres hjemmeside eller få vist kontaktinformation.Hvis dette ønskes kan man rette henvendelse til ADMIN

Optik og sigtemidler
Dette forum er åbent for al teknisk diskussion omkring optik og sigtemidler. Andre typer af indlæg slettes uden varsel.

Optik og sigtemidler - vidensamling

Natsigter & natoptik

Haglgeværteknik
Dette forum er åbent for al teknisk diskussion omkring haglgeværer. Andre typer af indlæg slettes uden varsel.

Haglgeværteknik - vidensamling
Her posteres links til eksterne artikler/hjemmesider med information om emnet. Beskriv linkets indhold i overskriften. Kommenter gerne, hvis links er ude af funktion eller fejlplacerede, så vi kan rette det til.

Diverse jagtudstyr
Dette forum er åbent for al teknisk diskussion omkring diverse jagtudstyr. Andre typer af indlæg slettes uden varsel.

Jagt, våben- og grejhistorie
Dette forum er åbent for al diskussion omkring jagt, våben- og grejhistorie. Andre typer af indlæg slettes uden varsel.

Produkttest

Jagtreviret
Forum for erfaringsudveksling og debat omkring jagtreviret - herunder revir- og vildtpleje, fodring, plantning, almen biotopforbedring, placering og bygning af jagtstiger og tårne, udstyr m. v.

Jagt i Danmark og udlandet 
Forum for erfaringsudveksling og debat omkring den danske og udenlanske jagt inkl praktiske erfaringer.

Jura og Jagtpolitik
Forum til debat af jura og politik vedrørende tilladelser til våben/tilbehør samt jagtpolitik

Praktisk jagt - generelt
Her posteres indlæg, som berører praktisk jagt generelt.

Udlandsjagt - jagtrejser Flyttes til jagt i Danmark og udlandet


Våben og udstyr: E-handel links
Her kan placeres links til internethandelssites. Kun 1 link pr. emne! Kommenter gerne med eventuelle erfaringer med det pågældende site!

Jægerkøkkenet
Her kan man dele sine vildtopskrifter med andre.

Mit jagtblad
Link til de enkelte numre af Mit jagtblad.

Lystfiskeri, camping, bushcraft og andet tidsspilde...
Forum for erfaringsudveksling og debat omkring lystfiskeri.

Off topic
Her kan posteres diverse useriøse/underholdende indlæg. ADVARSEL : Grovkornet humor forekommer og det skal VIRKELIG være langt ude for at komme i moderatorens søgelys. Have fun!

Brun og billig Flyttes til Køb/salg/bytte

[Image: collapse.png]
Køb / Salg / Bytte

Privatannoncer: Jagtvåben og udstyr købes Flyttes til Køb/salg/bytte
Dette forum er kun åbent for private brugere af http://www.riffeljagt.com. Brugeren er selv ansvarlig for sletning af annonce, skriv ordet 'SLETTES' i overskriften - Hvorefter moderatoren klarer resten.


Privatannoncer: Jagtvåben og udstyr sælges Flyttes til Køb/salg/bytte


Privatannoncer: Jagtvåben og udstyr byttes Flyttes til Køb/salg/bytte

Træning og uddannelse Flyttes til Køb/salg/bytte

Jagt i Danmark Flyttes til Køb/salg/bytte

Produktnyheder

Byttejagt Flyttes til Køb/salg/bytte

Jagtrejser Flyttes til Køb/salg/bytte

Jagtejendomme

Våben sælges

Våbendele og bøssemagerarbejde

Jagtudstyr

Gæstebog
Forslag, ris og ros af http://www.riffeljagt.com modtages med tak og kan debateres her.

Praktiske oplysninger

Dansk Riffelautistisk Landsforening

Asgaard Jagtforening

Jagthunde
Forum for erfaringsudveksling og debat omkring jagthunde - herunder praktisk jagt, træning, avl, fodring, udstyr m. v.


Jagthunde - køb & salg


[Image: task.php]
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#37
syntes det ville være syndt og rive våbenværkstedet fra hinanden Smile
Svar
#38
Ja nu er jeg ikke den som bidrager med en masse indlæg, men jeg er flittig lurer :-)
i modsætning til flere andre synes jeg at foraet er rimelig nem at overskue, hvis der er nye indlæg i et emne er den runde prik sort og hvis der ikke er nyt siden sidst er den lys, hvis man ikke har lyst til at læse hvad der er i emnet springer jeg over, ganske simpelt, en af de ting som jeg synes er lækkert ved VTF er netop at du ikke skal sidde og lede i et underfora som er fyldt med en masse andet bras fordi at emnet favner for bredt
stor ros og tak til de administratorer og moderatorer som bruger en masse af deres fritid på at få VTF til at fungere
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#39
(28-04-2019, 10:41 AM)EB_Thy Skrev: Ja nu er jeg ikke den som bidrager med en masse indlæg, men jeg er flittig lurer :-)
i modsætning til flere andre synes jeg at foraet er rimelig nem at overskue, hvis der er nye indlæg i et emne er den runde prik sort og hvis der ikke er nyt siden sidst er den lys, hvis man ikke har lyst til at læse hvad der er i emnet springer jeg over, ganske simpelt, en af de ting som jeg synes er lækkert ved VTF er netop at du ikke skal sidde og lede i et underfora som er fyldt med en masse andet bras fordi at emnet favner for bredt
stor ros og tak til de administratorer og moderatorer som bruger en masse af deres fritid på at få VTF til at fungere

hvis du vil se hvad der er nyt, er der en nemmere måde oppe i toppen i emne linjen den del mod højre er der en række forskellige valmuligheder, den ene hedder "vis nye svar" tryk på den og alle de ting der er blevet kommenteret på siden du sidst var inde kan du se der Smile
Svar
#40
Vi kan jo nøjes med 2 grupper:

Jysk jagtfeltskydning.

Bruun og billig.

God søndag, Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)