Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BT tårn på swarovski, personaliseret.
#1
Big Grin 
Hej,
Har netop i dag købt en swaro 5-30x50 med BT. Mit spørgsmål går på hvordan men bestiller et personaliseret tårn/ring, som passer på den kugle jeg skyder med. Vil gerne have lidt flere muligheder end de tre den er født med...
Byttede en zeiss 4-16x50 som netop har denne mulighed i tårnet, men fik en god pris så det skal nok blive godt
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#2
(06-04-2018, 09:56 PM)Søby Skrev: Hej,
Har netop i dag købt en swaro 5-30x50 med BT. Mit spørgsmål går på hvordan men bestiller et personaliseret tårn/ring, som passer på den kugle jeg skyder med. Vil gerne have lidt flere muligheder end de tre den er født med...
Byttede en zeiss 4-16x50 som netop har denne mulighed i tårnet, men fik en god pris så det skal nok blive godt

https://znikiz.com/collections/turret_ri...ies-orange

De her er også en mulighed.
Mvh Bjarne
Svar
#3
(06-04-2018, 09:56 PM)Søby Skrev: Hej,
Har netop i dag købt en swaro 5-30x50 med BT. Mit spørgsmål går på hvordan men bestiller et personaliseret tårn/ring, som passer på den kugle jeg skyder med. Vil gerne have lidt flere muligheder end de tre den er født med...
Byttede en zeiss 4-16x50 som netop har denne mulighed i tårnet, men fik en god pris så det skal nok blive godt

Du kan gå ind på Swarovski hjemmesiden og bestille en ring.......men så er du låst til den ene ballistiske kurve. Gå efter det kit som Tex har linket til. Indstil de 5ringe efter Swarovskis egen app. Det virker  Smile
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
(07-04-2018, 12:06 AM)M@X 2.1 Skrev:
(06-04-2018, 09:56 PM)Søby Skrev: Hej,
Har netop i dag købt en swaro 5-30x50 med BT. Mit spørgsmål går på hvordan men bestiller et personaliseret tårn/ring, som passer på den kugle jeg skyder med. Vil gerne have lidt flere muligheder end de tre den er født med...
Byttede en zeiss 4-16x50 som netop har denne mulighed i tårnet, men fik en god pris så det skal nok blive godt

Du kan gå ind på Swarovski hjemmesiden og bestille en ring.......men så er du låst til den ene ballistiske kurve. Gå efter det kit som Tex har linket til. Indstil de 5ringe efter Swarovskis egen app. Det virker  Smile
Har kigget på der der ringe og ingen tvivl om der er smart, og jeg tror også jeg vil have et sæt. Jeg vil også godt prøve en personlig ring og jeg kan bare ikke finde det på hjemmesiden. Har prøvet hele aftenen? må være dum eller blind, eller mest sandsynligt begge dele...
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#5
Jeg har lige taget en z8i i brug incl ballistisk tårn. Det er fornærmende så nemt det er at indskyde riflen. Især i forhold til min zeiss ht.

Man klikker tårnet af. skyder riflen ind og justerer på knappen. Efter endt indskydning så klikker man tårnet på med 0 udfor pilen på kikkerten.

Med min zeiss står jeg med skruetrækker, fjeder og krans samt tårn. Og så passer fjederen ikke, den skal strammes for at få krans og tårn på.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)