Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Winchester 1912 kaliber 12 - hjælp søges!
#1
Kære Alle 

Ja, så har jeg igen brug for kvalificeret input - og den findes selvfølgelig på WTF :-)

Sagen er den, at jeg har har arvet en del våben fra en nylig afdød farbror. 
Det drejer sig om en temmelig blandet landhandel af rifler og haglgeværer, hvoraf nogle stykker udelukkende er til pynt. Men - et af geværerne er en Winchester 1912 (M12) pumpgun i kaliber 12. Faktisk et sjovt og rigtigt tiltalende våben - både mht vægt/håndtering og udseende! 
Jeg har googlet og søgt på div. våbenfora for at finde oplysninger om denne model og har fundet ud af, at modellen er en af de første, som Winchester har produceret efter design af J.M. Browning. Modellen er produceret i omegnen af 2.000.000+ eksemplarer i kalibrene 20, 16 og 12, samt at modellen er en "take-down"-model. 
Jeg er ingenlunde interesseret i et eventuelt salg, da det er et arvestykke. Men jeg er meget interesseret i at høre fra Jer, hvis I har erfaringer med den beskrevne model. 

Mvh MS
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar


Beskeder i denne tråd
Winchester 1912 kaliber 12 - hjælp søges! - af MS - 02-10-2018, 11:34 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)