Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elg angreb sygehus
#1
En rabiat elg prøvde søndag å komme seg inn på et sykehus i Sandvika.

Etter drøye ti minutter stakk elgen av fra åstedet.Pasienter og ansatte ved Statens senter for epilepsi i Sandvika fikk seg litt av en overraskelse da en stor elg gikk til angrep på flere av vinduene på senteret.

Stig Jørgensen fra Kristiansand skulle besøke sin tre år gamle datter som er innlagt ved sykehuset.

- Jeg kom kjørende forbi og ble stoppet av en mann som lurte på om jeg hadde en telefon vi kunne bruke til å ringe til politiet, forteller Jørgensen til TV 2 Nettavisen.

Hentet videokamera
Han stoppet opp, oppdaget elgen, og ringte til politiet. Så hentet han videokamera for å få filmet den forvirrede elgen.

- Den var tydelig hissig og hoppet på vinduene. Jeg tror den sloss med sitt eget speilbilde, sier Jørgensen.

- Var du redd mens du filmet?

- Jeg tenkte ikke sånn, men jeg sto ved siden av en container som jeg kunne gjemme meg bak hvis han kom etter meg.

Blodspor
Inne i bygget trodde flere ansatte at elgen hadde kommet seg inn, men elgen holdt seg på utsiden og stakk av etter rundt ti minutter.

Elgen knuste til sammen to vinduer, og etter angrepet var det blodspor på glasset og deler av bygningen.

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)