Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
motor/kabinevarmer
#1
Vi må se at få gang i dette forum igen, så jeg lægger forespørgslen her.
Jeg har brugt søgefunktionen og har derfor læst tråden om dette emne. 
Desværre fandt jeg ikke svar på mit problem.

Jeg  har tidligere haft en Sharan, som var født med oliefyr, og har derfor lovet mig selv, at alle mine fremtidige biler skal have såden en sag.  
Problemet er, at jeg nu har købt en ML 350(Mercer) . Heri kan man godt installere en kabinevarmer, men ikke ikke en motorvarmer, da motoren skulle være "overvåget" med det resultat at en varm motor, som ikke kører skulle give fejl. En kabinevarmer er en sand fornøjelse, men kun den "halve løsning" , da en del af konceptet skulle være at undgå koldstarter.
Vi har i går(på en helligdag) været til dyrlæge med vores LAB. pga. mistanke om Watertail. Det var det så ikke, men vi fik besked på at holde ham varm. Det gør det lidt lettere at sælge en kaninevarmer overfor konen.  Vovse skal IKKE fryse, så må jeg bare tage en trøje på Cool.
Har nogen på dette kloge forum input til dette. Der findes en del på markedet, men jeg vil helst have en prof løsning, og bealer så hvad de måtte koste
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar


Beskeder i denne tråd
motor/kabinevarmer - af kalak - 26-12-2019, 01:59 PM
RE: motor/kabinevarmer - af CP - 26-12-2019, 04:18 PM
RE: motor/kabinevarmer - af JRexA - 26-12-2019, 05:51 PM
RE: motor/kabinevarmer - af kalak - 26-12-2019, 06:20 PM
RE: motor/kabinevarmer - af JRexA - 26-12-2019, 09:57 PM
RE: motor/kabinevarmer - af kalak - 27-12-2019, 08:08 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)