Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fedtet skæfte på Sako 85 Black Bear
#6
(06-02-2020, 10:03 AM)Hog Skrev:
(05-02-2020, 07:59 PM)CP Skrev:
(05-02-2020, 12:26 AM)Lars M. L. Skrev: Jeg tror ikke, at problemet begrænser sig til et specifikt lot-nummer eller et specifikt mærke for den sags skyld. Som jeg har forstået det vil de fleste syntetskæfter med softgrip få problemet før eller siden.
Min bror har for nylig fået et nyt skæfte fra Sauer efter en dialog direkte med fabrikken. Måske er det bedre for dig at kontakte Sako direkte?
Dbh Lars

Enig med Lars - der er adskillige fabrikater af syntetskæfter- Sako, Browning, Sauer og mange andre.
Problemet har været indgående drøftet og flere løsningsforslag fremkommet, på vores søsterforum. 
Som jeg husker det, er det noget med at hvis polymer af bestemt slags kommer i kontakt med, eller bare i nærheden af silikonegummi, vil det blive klistret. 
Nogle har, med delvis held, fået det “ fedtede” væk med sprit.

Hej CP
Tak for tippet.
Ud over at jeg skulle af med mine frustrationer over at blive afvist ved de ansvarlige. Så var det løsnings forslag jeg efterlyser, så jeg prøver lige med sprit.

Nu har jeg prøvet at rense skæftet med sprit som foreslået. Det hjalp desværre ikke, så hvis der er andre som har et godt råd, så mod tages det gerne.
Mvh Hog
Ps. Jeg ved godt, at jeg kan sætte et træskæfte på, så det er et råd til behandling af Softgrip skæftet jeg efterlyser
Svar


Beskeder i denne tråd
Fedtet skæfte på Sako 85 Black Bear - af Hog - 04-02-2020, 03:16 PM
RE: Fedtet skæfte på Sako 85 Black Bear - af CP - 05-02-2020, 07:59 PM
RE: Fedtet skæfte på Sako 85 Black Bear - af Hog - 09-02-2020, 06:53 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)