Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gode tilbud
#21
Jagt Import Lageret er og bliver en skodbutik, og det eneste man kan være helt sikker på er, at hvis de kan, så tager de røven på kunderne.

Jeg handler mest hos Korsholm i Skjern. O.K. deres priser er ikke de laveste, men de giver også en god brugtpris på det man indhandler hos dem når man har lyst til forandring. Hvis der er noget teknisk man skal have fikset, så er Deres værksted yderst seriøst.

De ting man evt. har så godt styr på, at man kunne overveje at handle med Carl Scz. kan man ligeså godt købe over nettet, der er bedre forbrugersikkerhed end C.S. nogenside har drømt om at tilbyde.

Skal måske understrege at jeg ikke har nogen interessser i nogen af butikkerne, jeg ved bare hvad jeg har oplevet.

Venlig hilsen Lasse ...og jeg ved det passer, for jeg har sagt det så tit!
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by HCS

Tak til Lauge - ja, riflen i selv selv fejler jo altså intet. Det er en Alpine med træskæfte og fluted 308 Win. pibe. Hvad fik du, Lauge?



jeg købte min SHR 970 efter at Jæger havde anmeldt riflen, det er en .308 lux jeg faldt pladask for den bayerske svineryg det skæfte ligger perfekt til mig. Og så er det i mine øjne smukt. Og så har jeg nok som gammel militær mand en svaghed for SIG "Neuhausen"
Hvor om alting er så er jeg meget glad for skyderen, som i øvrigt skal luftes på skydebanen i morgen[Big Grin]

Lauge

Kun døde fisk flyder med strømmen !
Kun døde fisk flyder med strømmen !
Svar
#23
Hej igen, Anden er tilbage

Beklager min sene tilbagemelding, jeg har ikke været logget på længe. Jeg kan se, at der er et par spørgsmål som jeg lige vil svare på.

Mht. produktionsstoppet fra Swiss Arms kan jeg desværre ikke huske hvor jeg har fået informationen fra. Jeg læste det på nettet et sted i forbindelse med en jagtbeskrivelse fra Grønland. Her gjorde forfatteren opmærksom på forholdet vedrørende produktionsstoppet. Jeg læste det engang i starten af februar. Jeg troede ikke på det og kontaktede derfor Swiss Arms, men den var god nok. Efterfølgende kontaktede jeg Jagtimportlagret, fordi jeg regnede med at jeg kunne få nogle billige løb, når nu de er gået ud af produktion. Der tog jeg fejl, manden har jo tydeligvis ikke svært ved at sælge riflerne når bare de suppleres med en lille sang fra de varme lande om, at man kan skifte piberne på dem til en billig penge. Samme smøre fik jeg da jeg købte min riffel. Løgn løgn løgn.

For sjov undersøgte jeg markedet i resten Europa. Det er bare ikke eksisterende. På Swiss Arms hjemmeside ser det ud som om der er en masse forhandlere i hele verden. Jeg blev dog mistænksom, da stort set ingen af disse forhandlere har tilknyttet hjemmesider, de er kun repræsenteret med en e-mail adresse?????????. Jeg skrev derfor til et par stykker af dem i norden for at høre om piber og reservedele. Her blev det ligefrem morsomt. Flere af dem jeg kontaktede anede ikke at de stod opført som forhandlere af Swiss Arms, de sælger kun fiskeudstyr. Meget interessant. Jeg fik dog fat i en enkelt forretning i Norge, der havde et par rifler stående, men ingen der har løb eller reservedele.

Konklusionen er desværre, at hvis man vil have ekstra piber til sin Swiss Arms riffel bliver man nok nød til at kontakte klaphatten fra Kvistgård i en fart. Han er den eneste, der reelt har noget tilbage i Swiss Arms. De folk der har købt en riffel for nyligt deroppe, burde tale med store bogstaver og få særdeles god rabat på ekstra piber, men den er der nok ikke rigtigt nogen der tror på. Han markedsføring af riflerne er helt uacceptabel, han står og fortæller kunderne, at man kan købe nye piber vel vidende at det er løgn. Det er helt grotesk. Mit eget køb af riflen var ikke betinget af at man kunne få nye piber, men det var i høj grad noget han lagde vægt på var muligt. De folk, for hvem systemet med at skifte piber var en del af deres beslutningsgrundlag er jo blevet narret for vildt. Det er sgu lige groft nok.

Men nu til noget positivt. I min ret store søgen efter riflerne på nettet, har jeg ikke fundet andet end positiv kritik af selve riflerne, så jeg tror også at vi trods alt har nogle gode rifler. Eneste reelle kritikpunkt er leveret af Jens E. Perto der korrekt gør opmærksom på, at man ikke kan betjene sikringen lydløst. Men når dyrene hører klikket er det alligevel for sent.

Jeg tror i fremtiden, at der kan blive basis for en lille eksklusiv klub for folk med en Swiss Arms riffel. Man kunne også lave en klub for folk der er blevet røvrendt i Kvistgård, men den klub er ikke eksklusiv. Den tæller vist hele hans kundekreds. Bedste hilsner.

Anden

P.S. Jeg stoler aldrig på statistik jeg ikke selv har manipuleret med.
Svar
#24
Holder Carl S helt op eller starter han op på ny et eller andet sted? Jeg har før handlet med ham postordre, det har gået udmerket, men man skal vide hvad varen koster andre steder ellers bliver man taget grundigt nederst på ryggen.
__________

Zubra
Svar
#25
Er problemet med extra piber til SHR større end at man blot får lavet hvad man har brug for[?][?][?]

Der er vel ikke noget kunstigt i det, eller noget farligt

jbn
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Zubra

Holder Carl S helt op eller starter han op på ny et eller andet sted? Jeg har før handlet med ham postordre, det har gået udmerket, men man skal vide hvad varen koster andre steder ellers bliver man taget grundigt nederst på ryggen.
__________

Zubra



I følge Carl selv så ville JILAS flytte til nye store, og centralt liggende lokaler. men i følge deres seneste nyheds brev, så er den nye adresse CYBERSPACE [Big Grin] Og med et helt nyt koncept, aldrig set før i scandinavien.

det kan være at internettet er den eneste der vil huse ham [Big Grin]

Lauge

Kun døde fisk flyder med strømmen !
Kun døde fisk flyder med strømmen !
Svar
#27
[/quote]
I følge Carl selv så ville JILAS flytte til nye store, og centralt liggende lokaler. men i følge deres seneste nyheds brev, så er den nye adresse CYBERSPACE [Big Grin] Og med et helt nyt koncept, aldrig set før i scandinavien.

det kan være at internettet er den eneste der vil huse ham [Big Grin]

Lauge

Kun døde fisk flyder med strømmen !
[/quote]

Jeg har godt set hans annonce i det nye jagtblad.
Ja, han tror da godtnok at det er en verdens nyhed.[Big Grin]
________________

Zubra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)