Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
600m skydning Søndag 29/8-2021 i Ulfborg
#1
Hejsa,

Så har Asgaard Jagtforening planlagt 600m skydninger i 2021. Vi starter på 100 el. 200m og arbejder os gradvist ud til 600m. Ved mange deltagere (mere end 8) starter vi på 200m for at få tid nok på 600m. 
 
Tilmelding er åben for Asgaards medlemmer.
For ikke medlemmer er prisen en indmeldelse i Asgaard under DJ. dvs 104kr oven i prisen. 

Der er plads til 16 deltagere - besættes efter først til mølle princippet.
 
Der er plads til folk på alle niveauer !! - og mere erfarne folk er klar med rådgivning og hjælp til nybegyndere.

PRIS: 180,- 
 
TID: 29 august kl. 0800 - vi skyder fra kl 0900 
 
STED: Ulfborg Skyttecenter, Torstedvej 1, Ulfborg (Koords: 56.260479, 8.347870; https://goo.gl/maps/qQrVzH4fNAn)
 
AF NYTTIGT UDSTYR KAN NÆVNES: Riffel, patroner, skiver, hæftemaskine, målebånd, skiveplastre, tofod, rear bag. Lyddæmpere tilladt. Alt hjælpeudstyr er tilladt.
 
KONKURRENCE: Efter en eller to runder på 600m afholdes der en uformel konkurrence. og evt en bukkeprøve på 600m. Denne er kun bestået af 2 personer indtil videre. 
 
TILMELDING: Skriv en melding om deltagelse her i tråden og  indbetal 180 kr. med følgende tekst 600/2021/1 - nickname

 
Mobile Pay med tekst: 600/2021/2 Nickname til Hesselager, send PB for mobil nr. Så laver jeg en samlet overførsel.
 
Betales senest 7 dage efter tilmelding i tråden, ellers bortfalder tilmeldingen.
 
Max 16 deltagere
 
Skriv PM til Hesselager eller Klokker med evt. spørgsmål 


1. Klokker
2. Jan (betalt) 
3.  Skovelev
4.  Bcalles (betalt) 
5.  Bobo (betalt) 
6. Kurt M (betalt) 
7. Hesselager 
8. Gorski
9. Søby (Betalt) 
10. Fie Fie (Betalt) 
11.
12.
13.
14.
15.
16.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#2
Jeg ska da med.
Svar
#3
Prøver at tilmelde mig (igen-igen), denne gang skulle der ikke komme andre skydninger i vejen  Smile
Svar
#4
Hejsa 
Jeg er med - 

mv Kurt
- Bliver aldrig helt færdig med at skyde - 
Svar
#5
Må vist hellere også få mig tilmeldt
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#6
Husk at det er på søndag vi skyder 600m I Ulfborg.

Der er stadigvæk ledige pladser
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#7
Hej,
Glæder mig helt vildt til på søndag. Jeg er dog lidt presset mht skiver. Jeg ejer ikke en printer og jar heller ikke adgang til en på job. Er der en venlig sjæl som har ekstra skiver med. Jeg betaler gerne!! Alligevel lidt ærgerligt ikke at have lidt at skyde efter.
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#8
(24-08-2021, 08:37 PM)Søby Skrev: Hej,
Glæder mig helt vildt til på søndag. Jeg er dog lidt presset mht skiver. Jeg ejer ikke en printer og jar heller ikke adgang til en på job. Er der en venlig sjæl som har ekstra skiver med. Jeg betaler gerne!! Alligevel lidt ærgerligt ikke at have lidt at skyde efter.

Vi finder på noget til dig.  Big Grin Big Grin Big Grin Mcc bad en af hans "gode venner" sætte skive op for ham til forrige skydning. Det var sjovt at se ham zoome ind på den skive der.  Big Grin
[Image: 20190921-124922-Kopi.jpg]
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)