Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FULD BOOKET! Ulfborg 540m terræn 1 bane 3
#1
Hej alle
Se lige her. Husk på vores populære 540m skydning d. 25 marts. 
Hvis der er interesse for det, så er der efter skydningen mulighed for hygge i bålhytten med primus-gourmet madlavning og romsmagning. Giv en melding til KLOKKER hvis I ønsker køje i skyttecenteret


Vi har lejet bane 3 i terræn 1 som er afstande fra 40-540m 

Der kan skydes med alm rifler, også cal.22 da der kan skydes på alle afstande på samme tid. 

Der bliver sat bukkeskiver op også, men de må kun skydes på fra skydestok eller andre hjælpemidler man vil have med på jagt. 

Der bliver sat lerduer op som der kan plinkes på.

Folk medbringer også selv skiver til de forskellige standpladser. 

Forslag til skydninger vi kan lave den dag er 

Der er plads til 16 deltagere - besættes efter først til mølle princippet.
 
Der er plads til folk på alle niveauer !! - og mere erfarne folk er klar med rådgivning og hjælp til nybegyndere.

PRIS: 180,- 
 
TID: 25 marts 2023 mødetid kl. 0800 - vi skyder fra kl 0900 
 
STED: Ulfborg Skyttecenter, Torstedvej 1, Ulfborg (Koords: 56.260479, 8.347870; https://goo.gl/maps/qQrVzH4fNAn)
 
AF NYTTIGT UDSTYR KAN NÆVNES: Riffel, patroner, skiver, hæftemaskine, målebånd, skiveplastre, tofod, rear bag. Lyddæmpere tilladt. Alt hjælpeudstyr er tilladt.
 

 
TILMELDING: Skriv en melding om deltagelse her i tråden og  indbetal 180 kr. med følgende tekst 540/2023 - nickname

 
Mobile Pay med tekst: 540/2023 Nickname til Hesselager, send PB for mobil nr. Så laver jeg en samlet overførsel.
 
Betales senest 7 dage efter tilmelding i tråden, ellers bortfalder tilmeldingen.
 
Max 16 deltagere
 
Skriv PM til Hesselager eller Klokker med evt. spørgsmål 

1. Klokker 
2. Christoffer (Betalt) 
3. Paw (Betalt) 
4. Magnus (Betalt) 
5. Søby (Betalt)
6. Søby's makker (Betalt)
7. Hesselager
8. Flemming _stig (BETALT) 
9. JCRI (BETALT) 
10. Niels (Betalt) 
11. Kurt (Betalt) 
12. Jacob S Hesselagers makker (betalt) 
13. CP (Betalt) 
14. Keiler1 
15.kim landmand (betalt) 
16. Nicolai (Betalt) 
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
halløjsa jeg vil gerne med på skydningen .
mvh jcri
A good hunt
[Image: big-pig1.jpg]

Svar
#3
Ja tak - til det hele. 
Og jeg tager slæbetov med. 
Skulle vi ikke næsten have et link til “historien” sidste gang eller er det for vildt ??
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Jeg glæder mig sateme til at se dig CP
TIL ALLE i andre. Husk på vi fortsætter i bålhytten, hvis der er nok tilslutning. Det er et "simpelt" koncept vi kalder gourmet på primus. Det er lækker mad på primitiv vis. Sidst kan jeg nævne menuen stod på hummerhaler til forret. Tapas, sangria, store primusstegte steaks og whiskey-sauce
God portvin, mørk øl og fantastisk Rom
Vi overnatter i.... tjaaaeh hvad I medbringer eller i køjerne oppe i skyttecenteret. Som nævnt, så kan I blot sige til, så skal jeg nok booke køjer
KLOKKER
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#5
Halløj alle
Som det ser ud nu, så bliver bålhyttehygge efter skydningen en realitet. 
Smid mig lige en melding, hvis I vil overnatte eller jaaeh blot vil deltage, så ved vi jo hvor meget champagne der skal indkøbes.  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Ej spøg til side. Håber faktisk en del af jer vil være med. Det er et forrygende koncept
Big Grin  Big Grin Heart
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#6
(12-03-2023, 06:44 PM)klokker Skrev: Halløj alle
Som det ser ud nu, så bliver bålhyttehygge efter skydningen en realitet. 
Smid mig lige en melding, hvis I vil overnatte eller jaaeh blot vil deltage, så ved vi jo hvor meget champagne der skal indkøbes.  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Ej spøg til side. Håber faktisk en del af jer vil være med. Det er et forrygende koncept
Big Grin  Big Grin Heart
Vi skal have lokket Søby med i bålhytten - han underviser i “ Mad over Bål” på temmelig højt plan. 
+ han kan godt være en …… nej, det skriver jeg ikke her, men er sikker på han vil passe godt indbo selskabet. Big Grin
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Jeg skal nok
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#8
Halløj Formænd. 

Vejret ser ud til at arte sig nogenlunde. Årstiden taget i betragtning.
Jeg har talt med Peder og han beretter at der "formentligt" er brænde i bålhytten. Det kan vi altså IKKE regne med der er. Så de af jer, der skal spise og hygge i bålhytten bagefter må meget gerne lige smide lidt brænde bag i bilen. ??
Skydningen bliver "som den plejer" men de af jer der har '22 lr rifler bør overveje at tage dem med. Foreningen er som tidligere nævnt vært for lidt simpelt middagsforplejning. Og i løbet af dagen vil vi teste grejet til Maks på lidt længere afstande end det er normalt. Der skal f.eks. "spilles golf" for MÆND med rifler
Det bliver en FED dag og vi glæder os 
Venligst 
Dan "KLOKKER" Korgaard Smile Cool
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#9
Tongue 
Hvis nu alle har : Tallerkener (ja, i flertal  Wink ), kniv gaffel ske, kop, stort glas + lille glas + vinglas med. Er vi så ikke "sikret" i alle situationer ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#10
Puha, synes det rumler lidt i kufferten i dag. Om det e røde 800 gram okse eller CP’s “årgangsøl” skal jeg lade være usagt.

Men hyggeligt det var det s…. Hold da op en god dag, lige fra skydning til flydende nitrogen foredrag i bålhytten!!!

Jeg er klar næste år, og jeg vil gerne prøve at stå for lidt bålmad… med jeg garantere ikke showet kan leve op til det verdensklasse show CP diskede op med…

Drinks med røg!!!!!
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)