Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
JUH må lære at være mere forudseende
#1
Her til aften kiggede jeg boligannoncer i vores lokalavis, og fik øje på en ejendom jeg mente at kende - Ganske rigtigt var det selvsamme ejendom JUH fraflyttede forige år. Han solgte ejendommen for 2,9 millioner, og her 19 måneder senere er den igen til salg....for næsten 4,7 millioner [:0]

Det er næsten 100 kilo om måneden [:0]

Og en rigtig god grund for mig, til at kigge på bolig i de vestlige provinser...Bye bye Sjælland [Sad]

[Image: scan.jpg]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#2
Citat:quote:

Det er næsten 100 kilo om måneden

Og en rigtig god grund for mig, til at kigge på bolig i de vestlige provinser...Bye bye Sjælland


Hej G D
Det burde da derimod være en grund til at blive boende på djævleøen, tænk bare at tjene 100k om måneden bare ved at blive boende[Wink]

jbn
Svar
#3
Tjah,de 100 kilo er vel en rimelig kompensation for at bo "derovre"[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#4
Til salg er nu engang ikke det samme som solgt [8D] Jag er helnöjd!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Citat:quote:

Det burde da derimod være en grund til at blive boende på djævleøen, tænk bare at tjene 100k om måneden bare ved at blive boende


Jeg mener at det er for lidt[8D].
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#6
prøv liiiige at tænke på hvad man kan få for 4,7 mil oppe nord for Randers[Big Grin]

Det er da meget "vældigt" med de +100k om måneden, men hvis man bliver boende betyder det jo bare at man skal "låne i dem" for at få råd til en Rangerover Sport og en bøffeljagt OG betale mere og mere i ejendomsskatter....

Jeg tror jeg bliver her i det mørke jylland...[Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)