Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så flot, at det var synd at det ikke gik....
#1
Man kan ikke ha' noget i fred längere....[Big Grin]......

http://www.phishhook.com/board/viewtopic.php?t=550448

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Man kan ikke ha' noget i fred längere....[Big Grin]......

http://www.phishhook.com/board/viewtopic.php?t=550448

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....



Hmmmm...er det ikke lidt dyrt at dyrke grøntfoderblanding til vildtet i sådan et set-up? [8D][Big Grin][Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Du Høgh - hvad er det?????????[Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
M@X,så vidt jeg kan se,er det en form for opstammet ruccola salat....[Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#5
JA det tror jeg du har ret i ULG[Big Grin][Big Grin]
Men jeg har hørt at hvis man bruger det som vildt foder bliver bukkene, hjortene meget nemmere at lokke til sig hvis man lyder som et hundyr[8D][8D]

Mvh.
Lars Nielsen

Rigtige Jægere har en Ruhåret Hønsehund
Mvh
Sneppen
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Du Høgh - hvad er det?????????[Wink]


Det har jeg ingen anelse om, men jeg kan forstå at gartneren blev bedt pänt om at rydde kälderen. Mon ikke en eller anden rigmand nu kan få sig en villa med en särdeles rustik kälder (jagtstue?) med egen indgang (og ikke mindst udgang) [Big Grin] Jeg er gået i gang med at grave...

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)