Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pas på hvad du skyder efter!
#1
http://www.break.com/index/backfire3.html


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[IMG] [url]http://img.photobucket.com/albums/v417/Intile/dfdr.jpg[/IMG][/url]
Svar
#2
Da min ældre fætter var en stor knægt, skulle han Liiiige afprøve noget ...

En 9mm løsskudspatron på et brønddæksel og så et skud med luftgeværet på fænghætten på 5 meters afstand ...

Det kostede ham en flået læderjakke og et blåt mærke på armen [xx(]

Den strejfede armen og fortsatte, men skadede ham ikke yderligere.

(Så var jeg kureret for selv at prøve den slags)[^]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 3fcaefc9.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#3
Vi plejede at bruge løs ammo fra cirkusmilli.De var altid så flinke til at smide det alle vegne når de holdt øvelser.
Stukket ind i en flamingo kasse også målskydning med luftbøssen[B)] Det gav en meget kontant afregning ved fuldtræffer[Big Grin]
Svar
#4
Tja vi plejede at tape .308'ere fast på mundingen af luftgeværet [:0] DET virkede... Desværre var præsicionen meget dårlig [Wink]
Vi holdt op med det, da min kammerat blev ramt i ansigtet af flere hylsterdele [xx(]
Og bare lige til almen orientering, så er sådan nogen skarpe som en i h e l v e d e [xx(][Sad]

Ovenstående kan på INGEN MÅDE anbefales - og det er mig stadig en gåde, hvordan vi kunne optræde SÅ stupidt [V]

Og mens vi er ved det hjernedøde:

Vi lavede på et tidspunkt en kanon, hvor løbet var lavet af et stykke rusten jernrør bukket i den ene ende. Borede et hul til lunten. Drivladning: krudtet fra 2 stk. tømte 30-06'ere. Kugle: kugle fra kugleleje omviklet m. tape [:0][B)]... hmmmm ingen lunte...nå bruger vi bare et stykke glødende ståltråd [:0][:0][:0][B)][}Smile][V]
Hvis jeg skal påpege de "positive" ting - nå ja, så gik skidtet da af [xx(][Sad] Det var faktisk heldigt, vi lavede "løbet" af gammel vandrør, for da skidtet tændte blæste den simpelhen bukningen i enden op... Hvad der så ikke var så godt var at der havde jeg tilfældigvis min venstre hånd [V][B)][xx(] IKKE noget jeg kan anbefale.......

Til slut vil jeg gerne påpege at hjerneaktiviteten er udvidet m. alderen [Wink]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)