Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny server
#1
Hej alle.

Nu er vi kommet over på den nye server.
Hvis I finder noget der ikke virker som det skal, så skriv det herinde.

Serveren er vores, så der er ikke nogen (andre end mig) der kommer og ændrer på den i tide og utide.

Da det hele er nyt (hardware & software) må vi forvente at der er småfejl i starten ... men vi stiler efter at få tæt på 100% stabilitet ... hurtigt =)

Go' fornøjelse.
Svar
#2
Administratoren kan ikke rette i sine egne indläg [Sad]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
GODT.....[:o)]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!

Når nu der prales med gamle præmier så skidt da..................
DJ 2005
DLS 2005
NSK 2005
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Citat:quote:

Administratoren kan ikke rette i sine egne indläg



Jeg kan heller ikke rette mine

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Det er fixet ..

Citat:quote:

Originally posted by kima

Citat:quote:

Administratoren kan ikke rette i sine egne indläg



Jeg kan heller ikke rette mine

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.


Svar
#6
Og siden har det vist kørt uden afbrydelser....?
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Administrator

Og siden har det vist kørt uden afbrydelser....?



Mjaa ... jeg har rebootet den 2 gange så sammenlagt har der været 5-6 minutters nede tid.

dvs fra 19/3 klokken 22:06 til nu er der 167693 minutter.
6 af dem var nedetid det giver ((167693 - 6)/167693) * 100 = 99,996% oppetid.
Svar
#8
Du er tilgivet men lad det ikke ske igen [Wink].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#9
Schhh...Ikke tale for højt om serveren [:o)]

Og så et lille citat fra Lillebror "Den næste Idiot der nævner den fine oppetid for ser***** bliver i al evighed udelukket fra denne side"

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#10
Tja en ser*** skal vel også have en uges ferie en gang i mellem, bare det ikke bliver 5 uger :-)

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar
#11
Jeg har lige opdaget, at serveren har kørt lidt tvivlsomt på det seneste!

[center][B)][/center]

En søforklaring, må være på sin plads:

VTF's egen server indkøbt ved årsskiftet fra Hewlett-Packard (HP) har været nede og har i 8 dage været under garantireperation. På trods af HP's fornemme målsætning om at have sådant udstyr funktionsdueligt senest med udgangen af næste hverdag, har serveren været ude af funktion i ialt 11 døgn. HP's teknikere har to gange været ude for at få serveren kørende og har ved begge anledninger stort set skiftet al inmad i den - herunder system-board og cpu - blot for at brænde det af på stedet. Siden er serveren blevet nedtaget og sendt til HP's værksted, der tirsdag den 1. august - leverede serveren tilbage på sin plads kl. ca. 15.30. HP har under hele forløbet hårdnakket nægtet at bytte serveren ud, ligesom de ikke har villet komme med nogen garantier for, hvornår systemet atter fungerede.

HP har været så venlige at oplyse os om, at hvis man ønsker sikkerhed for, at garantireperationer udføres inden for rimelig tid, så koster dette ekstra (!). Det var desværre ikke muligt at betale sig fra, at få fremskyndet processen med reperationen af denne server, eftersom vi ved købet mente, at næste hverdag måtte være godt nok. Eneste reelle mulighed var at købe en ny server, hvilket ville have kostet ialt omkring 20.000,- DKK inklusive opsætning (så den mulighed var ikke så reel, som den ser ud på papiret....).

Vi er naturligvis blevet klogere og tegner, for at undgå lignende situationer fremover, et såkaldt Care-Pack abonnement, der garanterer reperation inden for 6 timer. HP's standard-garanti har vist sig blot at være en målsætning, der først og fremmest tjener til at få solgt deres produkter. Når uheldet er ude, har de ikke almindelige reservedele på lager og mener, at det er rimeligt, at det skal tage op til 5 hverdage at skaffe dem. Selv når deres egne teknikere fumler rundt og trækker sagen i langdrag, føler de sig ikke forpligtigede (hverken moralsk eller juridisk) til at fremskynde processen. Deres reperatører er ikke umiddelbart i stand til at udføre reperationerne og ingen i det forkromede support-system har bemyndigelse til at træde ind som problemløsere - end ikke i absurde tilfælde som dette. Hvordan de får dette til at gå op med deres "intentioner" om at have udstyret kørende næste dag, må der vist mindst en kreativ revisor til at udrede.....

Iøvrigt har serveren tilsyneladende gennemgået en voldsom personlighedsudvikling på HP's værksted eftersom den efter sigende har fået nyt serienummer....[xx(]

Slutteligt en STOR tak tak Mondos teknikere, Lillebrors kolleger, der har ydet en stor indsats for at få skidtet kørende. Lillebror skylder jer et eller andet!!!!! (Nordpolen er hans sidst kendte opholdssted - vistnok Gdansk....)

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)