29-03-2006, 08:23 PM
Citat:quote:
Originally posted by halvautomat
Et mærke man dog kan undre sig over er Bl**** - her koster det en bondegård - men det betyder åbenbart ikke så meget, da der af en eller anden uforklarlig grund er, ja lad os kalde det snobberi/uvidenhed involveret. Det er lidt ala B&O - man kan købe lang bedre udstyr til mindre penge - men navnet har en betydelig snobbeværdi...
Det samme kan i en eller anden udsträkning siges om alle rifler der koster mere end en CZ550! Bedre markedsföring = höjere priser og Blasers markedsföring har i den grad väret SUVERÄNT DYGTIG og har (indirekte) udstillet deres konkurrenter som nogle gammeldaws bonderöve. Tag et par lidt (ned-)slående eksempler, det förste fra et firma der trods alt normalt yder en indsats på området:
SAKO har lige under store armbevägelser präsenteret den nye model 85 - men de har åbenbart ikke haft tid til at opdatere deres hjemmeside, hvor modellen fortsat ikke eksisterer....professionelt?
I Danmark har vi en dygtig riffelproducent, der i de senere år er kommet med flere nye modeller. Men på trods af utallige opfordringer og tilbud om bistand, ligner deres hjemmeside stadig ikke noget videre....[B)]....selv siger de, at det er fordi, de alligevel ikke kan håndtere flere ordrer []
[center][/center]
Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.