Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Første Riffel
#1
Hey. Jeg er lige ved at købe en Riffel, det er en Mauser 6,5 * 55 men en 3-9x40 Tasco.! Til 2595kr.! Jeg er en dag fra at købe den, men jeg har ikk så meget forstand på rifler! jeg har haft jagttegn i 2 år nu, men det er første gang jeg skal have rifel!

så jeg ved ikk hvad i siger.. skal jeg købe den!

Knæk og Bræk til jer alle!

Martin-TDH

Alt med Måde
Intet med Nåde
Svar
#2
Fortäl hvordan den ser ud: Hvilken Mauser? stand, skäfte, löb, blånering, afträkker, hvilken model Tasco? kikkertfäste?
Svar
#3
jamen det ved jeg faktisk ikk?
Det er en gammel brugt en! den en pæn[:I]

men er der nogen der har noget kendskab til mauser? for jeg har kun hørt det er en udmærket riffel..??

Alt med Måde
Intet med Nåde
Svar
#4
Jeg tror mig have nogenlunde forstand på Mausere.
Ud fra den glimrende beskrivelse af riflen du har givet her ved jeg lige nöjagtigt hvordan den se ud?????????
Hvis jeg var dig skulle jeg tage nogen med mig som har forstand på det og kigge på den inden köb. Tasco findes i forskellige prisklasse fra det argeste möj lavet i Kina til rimeligt gode kikkertsigter. Kikkertfäste kan man få fra noget billigt möj i aluminium til nogle rigtigt gode. Er det en gammel kriger? hvad er det for model? Hvad er det for skäfte? Hjälp os lidt hvis vi skal hjälpe dig!!!!
Jeg kendte en gang for länge siden en pige- hun skulle köbe en RÖD VW Golf havde hun fået for sig. Jeg hjalp hende med at köre rundt og kigge på en masse- til sidst stod det i hendes lille hode mellen 2 som passede pengepungen: en röd med stålorm i og en grön som jeg anså våre i god mekanisk stand. Ud fra mit perspektiv havde det väret billigere at lakere den grönne om hvis man absolut ikke kan leve med farven en at lave rust på den röde- behöver jeg at fortälle hvilken hun köbte trods mine råd???
Svar
#5
Forövrigt skulle vi måske hoppe over til forumet for centralantänding?
Svar
#6
Det er en Mauser K29! det med olielakeret skæfte??
men jeg har købt den nu så!
så ligemeget! Bare skytten er god er alting godt!!Wink

Knæk og Bræk til alle!

Alt med Måde
Intet med Nåde
Svar
#7
Tillykke med det!
Måtte den ramme alt du sigter på.
Svar
#8
tak for det! jeg lige bortset fra når jeg tørtræner[:I]

Alt med Måde
Intet med Nåde
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)