Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny riffel
#1
Hej med jer

"chefen" har givet grønt lys til at jeg må erhverve mig en ny riffel[Big Grin]

Det skal være en cal. 223

Den skal bruges til rådyr, ræv, krager og skydebanen.

Den skal være så præcis som muligt [:p]

prisleje mellem 6000 og 10000 for riflen (uden montage og kikkert)

Kom så med det... Hvad skal jeg købe for at få den mest præcise riffel.

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#2
Sako stainless/laminated varmint hvis du kan forhandle prisen ned.
ellers Remington 700 sæfølig[Big Grin][Big Grin][8D]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
ja sakoén har jeg tænkt på jeg bryder mig bare ikke om den rustfrie farve, jeg kan godt lide matsort som på militære våben.

Er remingtonen lige så præcis ??

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#4
Ja, Remington skyder lige saa pracist lige ud af kassen. Hvorffor .223? og ikke 243. Der er ingen sammenligning meelem de to.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#5
Nogen vil have konen, andre datteren.....jeg tager .223[8D][8D][8D]

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#6
Jamen hvis du kan li´matsort og kevlar skæfter så er Remington dit "selvfølgelige valg og ja de skyder som et drøm.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Ja, Remington skyder lige saa pracist lige ud af kassen. Hvorffor .223? og ikke 243. Der er ingen sammenligning meelem de to.
Hogmeister


Det må være rekylen[Big Grin]

376 Steyr..the perfekt solution for a non-excisting problem
Hurra for Tikka..Så kan alle være med!!.

376 Steyr..the perfekt solution for a non-excisting problem
Svar
#8
Jeg synes at remingtonen ser fornuftig ud, men deres standart stigning er på 12", det er for lidt hvis jeg også vil have muligheden for lidt tungere kugler, så skal jeg vil ned på en 8-9 stykker. Kan man få deres rifler med den højere stigning ??

Lani

Rekyl i en 243 ?????[:o)][:o)][:o)]

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#9
Remington 700 LTR .223 1/9" skuder normalt rigtig godt. Forhandles af JAGUAR forhandlere http://www.remingtonle.com/rifles/700pltr.htm
Svar
#10
Hej Lani..

Nu forsøgte du at overtale mig til at holde ved en Remington 700 LTR.. Men var det noget ? Deres .223'er har 9" stigning... Er du rigtig fræk (ja jeg undlader at kommentere din g-streng [Wink]) så kan du sikkert få den til 7500,- / 8000.-
Hvis det skal være "Ala Militær" så begynder det at snævre ind, hvis du da ikke vil øge bugettet kraftigt, eller du går med tanker om at "modde" den...
Ellers var en mulighed da også en T3'er i varmint - den har 8" stigning..

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#11
Hej Tackle, skulle din ikke koste 9999,- ?? hos Michaels ??

Jeg tænker også lidt på T3 Super Varmint..... gad vide hvad man kan få den for ??

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#12
Hej Lani

Jo "min" LTR skulle koste 9995,- men min Scout skulle koste 12.995,-, men jeg fik den til 9.500,- så jeg går da stærkt ud fra at man også kan få noget nedslag i prisen på LTR'en [Big Grin]
T3'eren har jeg fået tilbud på til 6.995 (bruneret Varmint) - om den kan fåes billigere ved jeg faktisk ikke, men måske en smule...

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#13
Jeg har lige talt med Michaels jagt og fiskeri, de får Rem. 700 Police LTR, hjem inden for overskuelig fremtid, så må jeg ned og mærke på den.

Den er noget dyrere end en standardt police, fordi den har kulfiberskæfte og aluminiumsbedding [:p]

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#14
Hej Lani..

You've got mail.. [8D]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#15
Hej Lani Er lige med på en kigger skal oxo have en .223 men har nok valgt riffel allerede.. så læser bare med [Wink]

Normarks vejl. priser katalog 2006.!

T3 Varmint 7.795kr
T3 Super Varmint 9.895kr
T3 Tactical 12.995kr

Personligt har jeg valgt remmington fra da jeg syntes de rifler jeg har kigget på er for åbne i systemet, når man tænker på snavs og skidt og hvor det kan komme hen. [xx(]

En snegl uden sneglehus? er den Hjemløs eller nøgen? Big Grin
En snegl uden sneglehus? er den Hjemløs eller nøgen? Big Grin
Svar
#16
Hej Lani

Skal du prøve en rem 700 med sort skæfte i 223 ? så send en PM

Du kan få en VSF lyst skæfte, der kan sprayes sort på no time
den har alubedding og fluted pibe jeg tror hedensted sælger for
ca 7000 en ny pibe fra NP kan vel gøres for 3000 og så har du en
223 i præces den stigning du vil have. Min er i 7" og den er bedst med de tungeste kugler incl. Scirocco 75 grains.

hilsen Søren

PS læser ikke noget igen før efter påske

Folk mener jeg er selvglad ! Det passer ikke. Jeg er kun halvt så selvglad, som alle andre ville være i mit sted.
K.K. Steincke
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)