Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bubber og BS
#1
Så I det iaftes[?]
Jeg må tilstå at jeg nær var skvattet ned af sofaen (af grin), da Bubber kiggede på skiven og dybt forundret spurgte: gik den igennem?.
I forvejen var jeg halvt opløst over hans ansigtsudtryk hver gang skyderen sagde bang[Big Grin]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Hvad var det for en kaliber han skød med?

Be cool... Or put on some more clothes
http://www.jaegerliv.dk ..Nu med nyheder!
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#3
Citat:quote:

Hvad var det for en kaliber han skød med?



Jeg så kun et hurtigt glimt af en patron, mener det var 375 ell. 9,3x62.
Men skyderen var en [xx(]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
Det var en 375'er og rigtig nok en Bl.....[xx(] Bubber ømmede sig også noget[Big Grin] og det havde nær kostet[B)], så tæt var kikkerten på, men nu er det jo heller ikke den bedste skydestilling, at ligge ned med en 375, slet ikke når man aldrig har skudt med andet end hagl.

Mvh.
Carsten
Svar
#5
375 Magnum, sagde Blaser Skytte. Så det er nok en 375 H&H magnum. Han sætter vel ikke en førstegangsskytte til at skyde liggende med en winterby [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Uffe

Hellere stor oplevelse end stor opsats.- Men gerne begge!

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Hvis det var 375 så kan jeg sku godt forstå han ømmer sig lidt når han ligger ned på den måde. [Big Grin] Iøvrigt en dejlig skyder han legede med bare det var mig der havde dollar til at købe sådan én.

Be cool... Or put on some more clothes
http://www.jaegerliv.dk ..Nu med nyheder!
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#7
en B..... ??? er du nu sikker

fuck jilas
siger at deres kunder kun bruger12% af hjernen
Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Svar
#8
Hmmmm,

er Bubber nu også blevet "hovedleverandør" til Blaser.....

Det bliver min lille nevø ikke glad for at høre[V].

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#9
Eftersom BS er reklamesprældemand for Blaser, så er det nok derfor de begge brugte Blaser.

Så desværre ikke selv programmet [Sad]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#10
He he-nu har jeg også set klippet[Big Grin][Big Grin] Han er vist ikke i træning,"det er jo ikke bare ubehageligt-det gør jo decideret ondt" og "smeten forplanter sig i hele kroppen" [}Smile][}Smile] Og så kommer BS.med den eneste relevante bemærkning i den situation "så er det jo godt vi ikke skyder med et stort kaliber"[Smile] Der er vist mere Dralf-potentiale i BS end i Bubber,selvom ham BS er lidt en tøsedreng.....[Wink]
Hilsen Ulrik
Svar
#11
Hmmm synes normalt godt om BS, men synes sgu han er lidt en røv i den her situation. Han tager jo en mand, som praktisk talt aldrig har skudt før, smider ham ned bag en 375'er i model "knap så tung" i liggende skydestilling og begynder at give ham instrukser om aftræk og sigtebillede [?][?][xx(]
Bubber vil jo for tid og evighed (næsten) værge sig for "sparket" - uanset næsten hvad hulen han kommer til at skyde med...

Men ellers var det sgu en god ½ times underholdning - de har humor de 2 [Big Grin]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#12
Ja,takleberry,du har faktisk ret,det er en lidt led måde at intruducere ham til skydning på....
Hilsen Ulrik
Svar
#13
Jeg føler osse lidt med Bubber[:I]
Her i weekenden kom jeg til at fortælle et par storhjertede gutter
at jeg aldrig har skudt med noget der rigtig rykker, så straks fremtryllede de en 458 og stak den i mine små svedige fingre[:p].
Da jeg skød kom jeg muligvis med et udbrud af en art, for straks stak de mig en patron mere med ordene: du er nok nødt til at prøve igen for ikke at frygte den resten af dit liv.

Jeg var ikke et sekund i tvivl om at den var gået af, men det var mit livs knald[^].

ps M@x og Bwana, jeg så godt at I grinede

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#14
Citat:quote:

Da jeg skød kom jeg muligvis med et udbrud af en art, for straks stak de mig en patron mere med ordene: du er nok nødt til at prøve igen for ikke at frygte den resten af dit liv.

Jeg var ikke et sekund i tvivl om at den var gået af, men det var mit livs knald.



Hej Kima
tak for sidst[Wink]

Hvad piver du over, de patroner du prøvede var med reduceret ladning, rekylen var ca på højde med 9,3x62[Wink][8D]

jbn
Svar
#15
HÆ Hæ Jeg nød nu at se bubber og BS Luske rundt med en 375,er Min søn,s kommentar var...Far, bubber græder næsten !!! gør du osse det når du skyder........ Jeg ka næsten ikke vente,,må absolut prøve den nye 375H+H og evt finde ud af om jeg er en "Bubber" :-)

Rhblik
Rhblik

Going home from africa is loosing a part of your soul...missing africa is missing for real :-) http://www.royes.dk
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by kima

ps M@x og Bwana, jeg så godt at I grinede

Mvh
Kim



Hej Kima.
Jeg syntes jeg kunne se at du har det lige som Bubber - I glæder jer mest til at smerten forsvinder igen [Big Grin]

Ignorand@ Jeg hørte osse din udtalelse omkring det glimrende aftræk der er på sådan en BBBRRRRNNNo......
Hvornår kan vi forvente et tilsvarende på Krogh & Nielsen riflerne?

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#17
Citat:quote:

Ignorand@ Jeg hørte osse din udtalelse omkring det glimrende aftræk der er på sådan en BBBRRRRNNNo......
Hvornår kan vi forvente et tilsvarende på Krogh & Nielsen riflerne?


På de nye med direkte aftræk, kan vi mod en ublu merpris fjerne justeringsskruen for aftrækkerindgreb, samtidigt med at vi køre en grov diamantfil på tværs af indgrebsfladerne på aftræk og vippero. Dette kan medføre noget der har en vis lighed med nævnte og afrykkede aftræk (langt tungt skurende og ikke mindst uens[B)]) Efter flere tests må jeg dog med beklagelse konstatere at jeg kun kan komme på højde med Brrrrnno aftrækket, hvis jeg samtidigt udgløder indgrebspunkterne[Wink]

jbn
Svar
#18
Citat:quote:

Hej Kima
tak for sidst


I lige måde

Citat:quote:

Hvad piver du over, de patroner du prøvede var med reduceret ladning, rekylen var ca på højde med 9,3x62



Sådan føltes det ikke[:I], men så er jeg jo nødt til at prøve igen[:p][Big Grin]
Citat:quote:

Jeg syntes jeg kunne se at du har det lige som Bubber - I glæder jer mest til at smerten forsvinder igen


Jep, det er derfor at jeg køber træsko der er 2 numre for små, det er så skønt at få dem af[Big Grin]

Tak

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#19
Hvem er Bubber og BS? Hvad er jeg gået glip af?
Svar
#20
Hmmmm der må egentlig være basis for et nyt Dralf-udtryk her: Man laver en "Bubber" - altså man fyrer noget af som bringer tårekanalerne på arbejde [Wink]

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)