Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaliber 4
#1
http://www.african-hunter.com/4-bore_part_i.htm
[Image: 4bore_part1_p1p20v5no4.jpg]
Svar
#2
Jeg har for ikke så længe siden læst en artike i "Double gun journal" om den slags gamle dobbeltrifler,og der var en billedserie hvor forfatteren skød kanon af...... Det så ud til at man skulle tage de træsko med hælkapper på,ellers tror jeg men kører baglæns ud af dem,når man brænder den af[Big Grin] Iøvrigt var det en imponerende røgsky den kunne præstere....!
Hilsen Ulrik
Svar
#3
ULG...Den kal 4 dobbelt riffel er ikke gammel og har været op at vende her på forummet år tilbage. Det er vores amerikanske DRALF-fætter der har brugt ti år på at bygge den, og forøvrigt testet den på en snabelslasker i Afrika....Gæt selv om den gik omkuld i skraldet[B)][:0]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#4
Er den ikke? Hmm-måske jeg lige skal genopfriske artiklen,jeg mener det var i efteråret '05 artiklen var i. Øhh-"snabelslasker" i Afrika-jeg har da aldrig været i Afrika...![Big Grin][Big Grin][Big Grin] Ok,mere seriøst-ja det må da være et kaliber,hvor man ikke nødvendigvis behøver at skyde elefanten i hjernen,der må da være energi nok til et hjerteskud.Hilsen Ulrik ([:I])
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Okay jeg er glad for skydevåben i alle mulige afskygninger, men helt ærlig.... fyre den tingest af [:0][B)]
Synes man det er sjovt, udgør en del af soveværelsets faste inventar helt sikkert også den ni-halede kat m. stålkugler [:0]

Men flot håndværk [:p] ingen tvivl om det...

Hmmmm hvorfor kommer jeg til at tænke på den her:
[Image: 05.jpg]

Nåeh jo - de bruger samme ammo [Wink]

Mvh

Takleberry
Svar
#6
Det kan da ikke väre så farligt at skyde med 120 grams bolcher- hold nu op med at klag når nogen er värre end jer-
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)