Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Winchester klemmer
#1
Nu er jeg træt af den [Sad!]En winchester med leveraction i kal.308
som jeg kun bruger til tjant og fjas på skudebanen! Nu har den valgt at klemme hylstrene fast i kammeret efter skud og disse kan kun fjernes med et velanrettet dunk med renstokken i bedste forlader-stil [:I]Har prøvet forskelligt træningsamu (fabr)men uden held[xx(]
Den er absolut kun legetøj men jeg ville da være frygtelig ked af det hvis dens dage var talte [Sad]

Rhblik

Going home from africa is loosing a part of your soul...missing africa is missing for real :-)
Rhblik

Going home from africa is loosing a part of your soul...missing africa is missing for real :-) http://www.royes.dk
Svar
#2
Kender problemet fra en savage 110 jeg tidligere ejede, den klemte helt vildt, det var op med bundstykket også kolben mod jorden efterfulgt at et solidt tråd på bundstykket så kom hylsteret ud!!!
Problemløsning: Smør dine hylsterhalse med et tyndt lag våbenfedt, det hjalp for mit vedkommende!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#3
du anvender vel ikke militærammo[?]
De kan have tendens til det du beskriver

jbn
Svar
#4
Jo den er jo kun til fest og ballade så det er våbenhandleren absolut billigste amo jeg køber til den [:I] udvider de sig spec meget ???

Rhblik

Going home from africa is loosing a part of your soul...missing africa is missing for real :-)
Rhblik

Going home from africa is loosing a part of your soul...missing africa is missing for real :-) http://www.royes.dk
Svar
#5
Hej-der er mange forskellige rifler der ikke kan skyde med f.eks "AMA" patroner,og fejlen er typisk at de klemmer ved repetering.Hvis du bor i nærheden af Skjern,kunne du jo besøge Korsholm,de har vist stadig et super-tilbud på Norma match-ammo,jeg mener det er ca.3,5 kr stykket,og så kan du jo ovenikøbet glæde dig over at hver gang det har sagt "bum" står du med det dejligste varme Norma hylster i hånden[Smile][:p] Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Citat:quote:

jeg mener det er ca.3,5 kr stykket


75.- for 20 stk.
plus ca 150.- i forsendelse (for 200 stk).

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#7
Er riflen med rørmagasin, så kan det blive sjovt at anvende spidsskatpt, da det kan forårsage at patronerne i magasinet tænder[xx(]
Vedr 308 og natoammo, er der ofte problemer, fordi halsen på nato ammo er en anelse længere, det kan forklare dit repeteringsproblem.

Hvis riflen er med rørmagasin, bør du nok købe forholdsvist fladnæset ammo til den.

jbn
Svar
#8
En Winchester leveraction i kaliber .308 er aldrig med rörmagasin!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Korsholm sælger jo osse PMC, de koster 325kr/100 stk til 6,5, mener det er samme pris til 308.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#10
Ok prøvede lige billig amo,en i min sauer [:o)] jeg havde nær aldrig fået den ud igen [xx(] Fandt også lige ud af at Winchesteren som er med alm 3 skuds aftageligt magasin fungere yderst perfekt med norma jagtmatch [Big Grin] Korsholm ??? evt en web adresse ??? Og et tak for de gode råd det reddet min dag [:I]

Rhblik

Going home from africa is loosing a part of your soul...missing africa is missing for real :-)
Rhblik

Going home from africa is loosing a part of your soul...missing africa is missing for real :-) http://www.royes.dk
Svar
#11
Jamen den kommer da her...: http://www.korsholm.dk/Default.asp?ID=39...uctID=1052
Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)