Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beretta bøvl - HJÆLP!!
#1
HEjsa

Jeg ville være lidt god ved min Beretta haglbøsse. Havde været på skydebanen og og syntes den trængte til en ordentlig rengøring med smørelser osv.....lidt mere grundig end den sædvalige olieklud...

Jeg skilte bøssen ad i 3 dele - løb, forskæfte og resten, og gik i gang med børster, klude og olie mm.

Da jeg er ved at trække børsten igennem løbet, som på dette tidspunkt er adskilt fra resten af bøssen, sker det mærkelige, (som jeg aldrig har oplevet før) at den ene patronløfter springer ud af sin rille som en nytårsraket.. (havde nær fået den i øjet [B)]) og nu er det så problemet kommer:

Hvordan får man den til at sidde fast igen??
Har prøvet at lirke lidt med den, for at se, om den kunne sættes tilbage i rillen, men jeg kan ikke på den bakset ind på plads. Er gået lidt forsigtigt til værks, da jeg ikke vil knokle den....

Hvordan gør man??

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Hvilken model er det[?]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by M@X

Hvilken model er det[?]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]



White Onyx 12/76, ejector, løbsvælger singletrigger....standard..

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
Jeg gi'r dig tusind penge for den.....så har du til udbetalingen på en baikal.....= troublefree shooting![Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#5
Hej..har sendt dig en mail
Min fjendes fjende,er min ven....

Svar
#6
Den skal blot trykkes ca. halvt ned, hvor der er en åbning, så er den til at dreje på plads i sporet igen.

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Den skal blot trykkes ca. halvt ned, hvor der er en åbning, så er den til at dreje på plads i sporet igen.

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]



Hejsa
Tak for hjælpen - den er nu på plads igen... [Smile]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)