Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ex-filmstjerne vs. dronning
#1
Fölgende er set på Danmarks Jägerforbunds hjemeside:

"Bardot klager til Dronning Margrethe over isbjørnejagt
Dyreaktivist og tidligere filmstjerne Brigitte Bardot har tilsyneladende ikke helt styr på beslutningsprocesserne på Grønland.

I hvert fald har hun skrevet et protestbrev til Dronning Margrethe, hvor hun klager over, at udlændinge fremover mod betaling vil kunne gå på trofæjagt efter isbjørne på Grønland.

"Jeg har i årevis kæmpet for at for­hindre, at isen bliver plettet med blo­det fra tusinder af sæler, der skam­løst bliver udryddet i Canada og Nor­ge ... Deres land synes også at ville efterlade dets mærke på isen ved at la­de blodet flyde fra disse uskyldige bjørne," skriver Bardot blandt andet i brevet.

Beslutningen om at tillade en kontrolleret form for trofæjagt på de store bjørne er taget af det grønlandske hjemmestyre, og så vidt redaktionen er orienteret, har Hendes Majestæt Dronningen ikke været blandet ind i forhandlingerne.
-HUS "

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#2
Jaaamen det lykkedes da også omtalte filmstjerne at ødelægge adskillige gamle fanger-kulturer ved, helt fejlagtigt at få sat lighedstegn mellem "køllejagt" på sælunger og f.eks grønlændernes indtil da helt anerkendte fangst af voksne sæler og brug af deres pels til beklædning.

Det viser bare hvad der kan ske når blondiner forsøger at blande sig i noget de SLET ikke har forstand til![Big Grin]
Og hvad værre er: at medierne løber med på den slags halvbagte påstande og sensationsjageri...

Det er nok gået helt hen over hovedet på den efterhånden noget afrakkede franske blondine at Grønland ikke længere er en dansk koloni og at Daisy ikke er enevældig....

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
Citat:quote:


Det viser bare hvad der kan ske når blondiner forsøger at blande sig i noget de SLET ikke har forstand til![Big Grin]



Jeg er af den opfattelse, at noget "kølle" vil gøre underværker på damen.

Med jægerhilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#4
Hun er både gammel og for grim til at det kan blive til andet end et par slask med noget blødt[xx(]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by okj

Hun er både gammel og for grim til at det kan blive til andet end et par slask med noget blødt[xx(]



Hej okj.

Hvad var det for køller sæljægerne på New Foundland brugte?

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber
Svar
#6
Mja.. Min personlige erfaring nej det skal vi ikke komme ind på selv om sådanne sælbamser har pæne øjne[:I]

Jeg formoder at de i starten brugte en blygummi agtig ting for ikke at skade pelsen. Men efter et par ensomme uger på isen... Jeg tror man skal have prøvet det for at forstå[:X]

Mvh. Ole
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)