Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så må der grædes???????????
#1
http://www.jaegerforbundet.dk/1

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#2
[Sad][xx(][V]
Magen til pamper skal man lede længe efter.[Sad!]

Be cool... Or put on some more clothes
http://www.jaegerliv.dk En portal til jægeren..
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#3
Citat:quote:

Så må der grædes


Det bliver tørre tårer[8D]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
Citat:quote:

Det bliver tørre tårer[8D]

Jeps meget tøre[B)]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#5
Man må glæde sig over at retfærdigheden sejrede.
Et godt bevis på at en storskrydende pamper ikke holder i længden.
Desværre også et bevis på, at lang tids magt ofte komrumperer folk.
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#6
Gem et lille smil til det blir gråvejr!

[center][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Personligt mistede jeg enhver respekt for manden, da han fik sat sig selv op med glorie og tingeltangel i jagtbladet i anledning af sin egen fødselsdag...

Lige præcis DER tror jeg at han fik vist (dem der kunne SE)hvilken slags "person" han egentligt var.[xx(][Sad!]

Good riddance, I say....

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#8
De nåede vist aldrig at rejse nogen statue, så det er kun her i cyberspace, at vi kan välte den:

[center][Image: toppled.jpg][/center]
[center][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][/center]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#10
Näste spörgsmål, som uvilkårligt rejser sig er:
Hvem fra VTF, skal vi have ind som ny formand?

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#11
JA vi må jo have en fornuftig mand ind, og dem er der jo rigeligt af her[^]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#12
Bedre sent end aldrig.
[Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

Mvh.
TAR

"Si vis pacem, para
bellum".
Mvh.
TAR

"Si vis pacem, para
bellum".
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Sneppen

JA vi må jo have en fornuftig mand ind, og dem er der jo rigeligt af her[^]

Mvh Lars Nielsen



Hmnnn Sneppen

Der er flere ting i din udtalelse, som jeg gerne vil diskutere ...

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Citat:quote:

Originally posted by Sneppen

JA vi må jo have en fornuftig mand ind, og dem er der jo rigeligt af her[^]

Mvh Lars Nielsen



Hmnnn Sneppen

Der er flere ting i din udtalelse, som jeg gerne vil diskutere ...

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...



HVAD[?][?][?][?]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by Sneppen

Citat:quote:

Originally posted by Fruen

Citat:quote:

Originally posted by Sneppen

JA vi må jo have en fornuftig mand ind, og dem er der jo rigeligt af her[^]

Mvh Lars Nielsen



Hmnnn Sneppen

Der er flere ting i din udtalelse, som jeg gerne vil diskutere ...

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...



HVAD[?][?][?][?]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen



[Smile] Hej Sneppen
Jeg mener bare:
Hvorfor lige en mand?
Og behøver det ligefrem at være en fornuftig mand - man behøver vel ikke at være hverken mand eller fornuftig for at være medlem af DRALF?[Smile][Smile]

Men jeg giver dig ret - VTF er et godt sted at finde en egnet kandidat ...

Mange hilsener

Fruen

[Image: 32.jpg]
Spænd lige emhætten ...
Mange hilsener

Fruen


Spænd lige emhætten ...
Svar
#16
Citat:quote:

Hej Sneppen
Jeg mener bare:
Hvorfor lige en mand?
quote]

Ok jeg burde havde skrevet M/K i mit inlæg for ikke at jogge på nogen [Wink]

[quote]Og behøver det ligefrem at være en fornuftig mand - man behøver vel ikke at være hverken mand eller fornuftig for at være medlem af DRALF?

Men jeg giver dig ret - VTF er et godt sted at finde en egnet kandidat ...[/


Som du selv siger mener jeg bare af det var et godt sted at finde en kandidat M/K ligegyldigt

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#17
Og så er der nogen der mener at Raunkjær er blevet snydt og er uskyldigheden selv og takker ham for alt det han har gjort for alle[?]danske jægere, det eneste han har været god til er at have fingrene i kagekassen[Sad!]undskyld, jeg skal lige ud og kaste op[xx(]

Ved en dygtig formands afgang

Det er med stor beklagelse, jeg har læst, at Kristian Raunkjær har valgt at nedlægge sin formandspost i Danmarks Jægerforbund. Han har taget konsekvensen af, at han som den øverst ansvarlige er blevet snydt af den ansatte direktør, som uberettiget har fået udbetalt en stor sum penge.

Jeg har igennem mange år arbejdet tæt sammen med Kristian Raunkjær inden for jagthundenes regi. Jeg vil lægge skjul på, at det ikke er alle Kristian Raunkjærs beslutninger omkring jagttider m.m., jeg har været enig med ham i. Men selvom jeg også indimellem har følt, at mine muligheder for at drive jagt på f. eks. skovduer og agerhøns, blev indskrænket efter de beslutninger i Vildtforvaltningsrådet m.m., som Danmarks Jægerforbund repræsenteret ved formanden støttede, kunne jeg aldrig drømme om at fremkomme med personligt hadske angreb på beslutningstagerne.

Jeg har altid haft stor respekt for Kristian Raunkjær. Vi har haft mange dialoger, hvor vi ikke altid var enige i vores forskellige udgangspunkter, men med en gensidig vilje til at nå et godt resultat, lykkedes det at få ført mange beslutninger ud i livet til gavn for arbejdet med de stående jagthunde.

Jeg vil her fremhæve en meget væsentlig side af Kristian Raunkjærs virke, hvor hans indsats har været til uvurderlig gavn for alle os danske jægere. Det er Kristian Raunkjærs indsats over for landets politikere og de grønne organisationer. Han har været vores talsmand, og han har efter vanskelige forhandlinger fået gennemført resultater, så det fortsat er muligt at drive alsidig jagt i Danmark. Jeg har nogle gange oplevet hans eminente forhandlingsevne, som overbeviste politikere og embedsmænd, der ikke lagde skjul på deres skepsis over for os jægere og vores handlefrihed, om at dette eller hint var relevant at gennemføre eller fastholde.

Efter diverse læserbreve at dømme, så er der nogen, der fejlagtigt tror, at det er Danmarks Jægerforbunds medlemmer, der bestemmer, hvorledes jagten skal foregå i Danmark. Det er det ikke. Det er folketingsflertallet, der alene bestemmer det. Derudover har ornitologer og dyrevenner meget dygtige spindoktorer, som gør alt for at påvirke dette flertal.

Lad os sige tak til Kristian Raunkjær for den store og væsentlige indsats, han udførte som formand til gavn for os danske jægere. Det bliver meget svært for en ny formand at løfte denne arv.

Aage Stenhøj Jørgensen

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#18
Manden er - og har altid väret - et blålys (Og ingen skal beskylde mig for nogensinde at have ment noget andet [Big Grin]). Det er under hans eneväldige ledelse at en korrumperet organisation har fået lov til at vokse frem, det har kostet medlemmerne uanede summer og det efterlader DJ i en historisk sårbar og handlingslammet situation. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi finde på noget at takke Kristian Raunkjär for.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)