Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
50 af de bedste
#1
The 50 Best Guns Ever Made

1-15
16-30
31-40
41-50
Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Hmmm - en sådan liste fungerer nok altid som et debatopläg - man er ikke i tvivl om, at manden er amerikaner.....

Her fölger min personlige liste

Verdens 5 historisk vigtigste civile riffelkonstruktioner:

1. Mauser 98. Det mest banebrydende, gennemtänkte, driftsikre og sejlivede design til dato. Mange större og mindre videreudviklinger er siden kommet til, men originalen er og bliver nummer et.

2. Mannlicher-Schönauer. Ligeledes en original konstruktion. Driftsikker og med en låsegang af den syvende himmel.

3. Husqvarna 1900. Den mest forfinede rafinering af cylinderlåsriflen til dato.

4. Winchester 1894. Feltets äldste konstruktion. Hvad denne riffel ikke har i präcision har den i håndterbarhed og driftsikkerhed. Til jagt på moderat afstand i tät bevoksning er den aldrig overgået.

5. Browning BAR. Ubetinget den bedste civile halvauto, der nogensinde er produceret.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Hmm... Hvor er Bl***** [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][}Smile]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#4
Citat:quote:

Hmm... Hvor er Bl*****


Den hører IKKE til mellem de 50 bedste[}Smile][Big Grin]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Citat:quote:

Den hører IKKE til mellem de 50 bedste


Ved det godt[Wink]
Men det er alligevel sjovt at tænke på at den ikke er med. der nok nogle der er uenige[Big Grin]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Hmmm - en sådan liste fungerer nok altid som et debatopläg - man er ikke i tvivl om, at manden er amerikaner.....

Her fölger min personlige liste

Verdens 5 historisk vigtigste civile riffelkonstruktioner:

1. Mauser 98. Det mest banebrydende, gennemtänkte, driftsikre og sejlivede design til dato. Mange större og mindre videreudviklinger er siden kommet til, men originalen er og bliver nummer et.

2. Mannlicher-Schönauer. Ligeledes en original konstruktion. Driftsikker og med en låsegang af den syvende himmel.

3. Husqvarna 1900. Den mest forfinede rafinering af cylinderlåsriflen til dato.

4. Winchester 1894. Feltets äldste konstruktion. Hvad denne riffel ikke har i präcision har den i håndterbarhed og driftsikkerhed. Til jagt på moderat afstand i tät bevoksning er den aldrig overgået.

5. Browning BAR. Ubetinget den bedste civile halvauto, der nogensinde er produceret.


Den gode Hr Hawk har ret![8D]

Sådanne lister danne altid grobund for dabat, specielt når en eller andens riffel ikke engang er nævnt...måske endda ligefrem er forbigået[V].
jeg kunne dog kun føle mig lidt beæret da både en Pre-64 og
Mauser 98 var nævnt. Det var lidt tydligt at det var en Amerikaner der havde lavet listen...men okay det er godt at der er nogen som ikke bange for at melde klart ud...altså hvad de mener[^]

376 Steyr..the perfekt solution for a non-excisting problem
Hurra for Tikka..Så kan alle være med!!.

376 Steyr..the perfekt solution for a non-excisting problem
Svar
#7
Al respekt for at manden har en mening.

Men meninger er som røvhuller - alle har en.

Hvor er Korth revolveren?

Hvor er de Purdey og Holland

Hvor er de tyske kombivåben

Og når han nu er Amerikaner med stort A, hvorfor i alverden er der så ikke en Colt 1911 med.

Mandens dårligste valg, ja i mine øjn er en Savage 110 noget der ikke skulle ha´ været opfundet.

Det var så min mening
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)