Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Optik til fornuftige priser
#1
Prøv at kigge lidt på denne side http://www.jpstopshot.com Den er pt ikke helt færdig men John arbejder heftigt.Hvis I finder noget I kan bruge sender I en mail og spørger om en pris - det samme gælder hvis det I søger ikke er på siden (husk tidsforskellen - det kan vare lidt inden I modtager svar)
Uden at nævne specifikt hvilket produkt jeg har købt kan jeg oplyse at jeg har sparet lidt under 3000,- i forhold til det billigste jeg har set i DK ! Det er incl fragt - så skulle den blive "nuppet" i tolden er der stadig ca 2 kg at spare !!!
Svar
#2
Her er lige John`s mail så i kan se der ikke er fusk eller returkommision ! Det er ganske enkelt fra jæger til jæger !

Hi Just, no problem at all. If you like you can give
your friends my e-mail and I will see what I have. I
have all brands in stock. My web site is
http://www.jpstopshot.com, but it is new and I do not have
all the items on there yet. It takes a long time time
putting all of it in. If you or anyone does not see
what they want just e-mail me. I will most likly have
it just not on the site yet. By the way your english
is fine. Let me know when you get the scope. I am
trying to get a range of how long it takes to get past
customs. Thanks again, John

God fornøjelse
Svar
#3
Det ser da ikke så tosset ud.... holder vore danske venner til ilden....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Hmm med nogen ting er han enda lidt billigere, end TheOpticZone[B)]

[Image: kawasaki-zx10r-04.jpg]

Så er Puch´en på gaden B-)

LANI

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#5
Med alt det plastik kan Ninjaen så også sejle ?
Vidste du Gud kører Kava og at det er derfor man ser ham så sjældent !

Hvis du finder en pris der er lavere kan du prøve at maile den til John og høre om han vil "dykke"
Svar
#6
Du mener at man kun ser baghjulet af gud [?][8D]

nææ den kan ikke sejle, men nogen gange så flyver den lidt[Wink]

Kawa havde en gang et slogan, "bad news travel fast" [Big Grin] til sammenligning så var Hondas slogan "good friends comes on a Honda"[:o)]

[Image: kawasaki-zx10r-04.jpg]

Så er Puch´en på gaden B-)

LANI

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#7
Tilbage til det med Jonh [8)]

Han er betjent i New York - driver i fritiden dette internetfirma med hans kone.Han er meget venlig og særdeles nem at forstå.Skulle der være e3n der er intereseret men ikke er "ørn" til engelsk vil jeg gerne hjælpe !
Svar
#8
ER HAN BETJENT [:0]

Så gider vi ham ikke - og slet ikke hvis han også körer Kawasaki [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Han kører ikke Kawasiksak -

Han er politibetjent i New Yorks havnepoliti han sejler i sin politibåd... som bl.a. eskorterer turistbåde over til Frihedgudinden.

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
Hej Høgh

At han er betjent er i mine øjne kun positivt.
Om han kører Kawa ved jeg ikke - hvis det er den bambusraket der er billeder af er det ikke noget John har med at gøre - det er Lani`s
knallert !
Prøv at ringe til John - og lad os skrives ved når du har gjort det !
Det eneste du risikerer er at spare penge !
Svar
#11
Bambusraket[}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile]

[Image: kawasaki-zx10r-04.jpg]

Så er Puch´en på gaden B-)

LANI

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#12
Jeg synes altså at den ligner en ombygget folkevogn...[Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#13
AAARRRRGGGGGHHHHH [}Smile][}Smile][Wink][Wink]

[Image: folkevogn.jpg]

Så er folkepotten på gaden B-)

LANI

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#14
[Big Grin]Stop Stop denne tråd er ved løbe af sporet
Betjente kawaer våben og gamle vw`er
Det næste er vel at der er en der påstår at det er positivt at være betjent[:p][:p]

og er der nogle der kender reglerne for havjagt med riffel fra politibåd i new yorks havn??[^]

Nu skal bo nok stoppe, er på ferie den næste uge ( "ferie ikke jagt ") siger konen [}Smile]
Svar
#15
Spög til side - det ser yderst fornuftigt ud....og at manden er betjent giver ham unägteligt en aura af seriösitet. Jeg tror jeg vil forsöge mig med noget Trijicon i löbet af sommeren. Han skal nok få chancen.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)