Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Steyr 22-250???
#1
Jeg har anskaffet mig en steyr mannlicher kal. 22-250 men piben er en Walther.Er Walther et ok fabrikat? Ellers har jeg en drøm om, på et eller andet tidspunkt, at udskifte piben med en original Steyrpibe.
Spørgsmålet går på, kan man overhovedet købe en løs pibe hos Steyr.
Dernæst, laver de piber i den omtalte kaliber?
mvh Knud e.

kne
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#2
Lad for Guds skyld Walther-piben blive siddende - det er noget af det fineste der findes!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Wather Lothar leverer piber til adskillige europæriske våbenfabrikker, og regnes blandt de absolut bedste.

http://www.lothar-walther.com

G.D.
Great Dane

Svar
#4
Hvis man vil bygge en jætte-god riffel, er det et hamrende godt valg, hvis man vælger en Walther pibe. Så som Jens Ulrik og Great D. lad drømmen om en original Steyer pibe forsvinde i den blå luft, og glæd dig over at du form. har en af de fineste riffelpiber, som kan købes for penge. ( Og som du form. ikke har givet noget ekstra for [Wink])

Held og lykke med din riffel. Den vil efter al sandsynlighed tjene dig særdeles godt resten af dine dage i guds fri natur.[Big Grin]
Svar
#5
Hvis man vil bygge en jætte-god riffel, er det et hamrende godt valg, hvis man vælger en Walther pibe. Så som Jens Ulrik og Great D. lad drømmen om en original Steyer pibe forsvinde i den blå luft, og glæd dig over at du form. har en af de fineste riffelpiber, som kan købes for penge. ( Og som du form. ikke har givet noget ekstra for [Wink])

Held og lykke med din riffel. Den vil efter al sandsynlighed tjene dig særdeles godt resten af dine dage i guds fri natur.[Big Grin]
Svar
#6
Tak for de gode svar.
Jeg blev ganske glad og vil finde riflen for at give den en extra pudsning[Big Grin]
mvh Knud E.

kne
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)