Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sauer
#1
Hej
Går i riffeltanker, og det er jo rart[:p], nogen der kendskab til den her sauer:http://www.sauer-waffen.de/index.php?id=633&lang=de
der står nævnt nogle få kalibre; men den er vel ligeså kompatibel som resten af 202 familien?

mvh
jan

rigtige "autistfamilier"
holder lørdagshygge ved ladebordet.!
Svar
#2
Det er ikke umuligt at få lov at besøge Sauer & Sohn i Eckernförde. Skriv til Sauer og sig, I er en skytteforening, eller en jagtklub og at I gerne vil have lov til at besøge dem og til at få en rundvisning og saml så 10-20 mand og kør til Eckernförde, der jo ligger lige syd for grænsen.
Der er kaffe og orintering og derefter en guided tur til alle faciliteter. Der må ikke fotograferes i fabrikslokalerne, men der kan stilles spørgsmål og I kan få lov at se samtlige våben, der produceres.
Det ser ud til, at der er mange her på VTF, der arbejder med maskiner og stål og de kan antagelig også få noget fagligt ud af at se maskiner og robotter.
Svar
#3
Jeg har besøgt fabrikken flere gange og mener at den absolut er et besøg vær[Smile]

Torben
Torben
Svar
#4
Hvorfor laver vi ikke et VTF besøg[?][?][:p]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#5
God idé med en VTF tur,jeg er med! Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Jeg er også med på en VTF tur til Sauer....
/Henrik
Svar
#7
Ja....den er jeg også med på [Smile]
Svar
#8
count me in

[Image: folkevogn.jpg]

Så er folkepotten på gaden B-)

LANI

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#9
Ja, det ligner jo en 202 jagtmatch, bare med den forskel at det er nogle andre calibre, men når jeg ser på caliber udvalget, så er 223, 22-250 og 243 til en kort lås, mens 25-06 er til en medium lås som også passer på resten af deres program op til 9,3 så det vil kræve 2 låse, medmindre de har lavet noget om.

Mvh.
Carsten
Svar
#10
hvad med den tur der blev forslået, hvem sidder det i værk og får lavet tilmeldings lister så man kan melde sig på, lav evt. en ny tråd her i NG med dette som formål.????

Ole
Svar
#11
Det har jeg egentlig lovet for lang tid siden, men du kan jo overtage jobbet [}Smile]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
det er nok ikke nogen god ide, jeg ved intet om hvem og hvor der skal tales med, så er det nok bedst at det er nogen som har været der før eller som kender nogen, der tager sig af det

Ole
Svar
#13
Jeg er helt sikkert også med på turen vis der er nogen der arrangerer Smile
Browning GTS 12/76
AyA 12/70 Side by side
S&L classic 308w lepould 3-9x50 european
Sako Quad m. Tasco 3-9x56 Salonriffel ,22 LR /.22 Mag .17HMR
Ruger 9mm Flobert
Svar
#14
Er også med, hvis jeg kan få fri for både arbejde og kone[:p]

Mvh.
Carsten
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)