Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RWS hylster
#1
Jeg har lige ladet patroner i cal 270 win på rws hylstre midt i det hele er der et hylster hvor at krudet ligger 2-3 mm højere end det gør i de andre, efter fire kontrol vejninger er det det samme så kigger jeg i bunden af hylsteret og ser at der står 270w hvor der står 270win på de andre er der nogle der kender til hvorfor der er forskel på disse rws hylstre
Svar
#2
Hej Kento,er det ikke noget med at Norma laver nogle hylstre for RWS,og så laver de lidt om på stemplingen i bunden-på den måde kan "kendere" se forskel på dem,det KUNNE være forklaringen-altså sådan at det "underlige" RWS hylster i virkeligheden er et Norma hylster? Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Hej ULG jeg syntesbare at det er en stor forskel på rumindholdet i de to hylstre, man skulle måske skære dem igenem på langs for at se forskellen på dem
Svar
#4
Hej Kento,der er jo også forskel på de forskellige hylstre,men om det er så meget som du beskriver er jeg ikke klar over.Hvis du har hylstre i andre fabrikater,kan du jo prøve at tjekke rumindholdet med "vandtesten",hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Hej Kento,er det ikke noget med at Norma laver nogle hylstre for RWS,og så laver de lidt om på stemplingen i bunden-på den måde kan "kendere" se forskel på dem,det KUNNE være forklaringen-altså sådan at det "underlige" RWS hylster i virkeligheden er et Norma hylster? Hilsen Ulrik



Er de lige gamle ?
Hvis ikke, kunne ovenstående være årsagen.

JPL
JPL
Svar
#6
Jeg er næsten sikker på at det ene hylster er et org. RWS hylster og at de andre er lavet af Norma.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)