Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Husqvarna history
#1
lidt historie...

http://www.pettsons.net/hvastory.html

Karsten
Karsten
Svar
#2
Mere Husqvarna

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#3
Det er en knaldgod artikkel du har fundet her [^]

JPL
JPL
Svar
#4
Huskvarna historie og modeller

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Kima - så er Pettsons på plads igen - du er en knag - Tak og godt nytår!

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#6
hej
jeg skriver på vegne af min far som ingen tålmodighed har med computere!!.
han er interesseret i en bog der er blivet udgivet af husqvarna selv. der hedder "husqarna vapen igennem 100 år 1877-1977" den er indbundet i rødt læder.
han så den i en jagtbutik i norrland for små 30 år siden og ægteparret ville ikke sælge den, han har fundet ud af senere at den vist ikke er til at betale... han fik, for et års tid tilbage, en bog også om husqvarna våben ( en grøn bog ) men den er skrevet af en dansker så det er ikke den...

er der nogle der kan hjælpe ??

ps. han har været inde i hunters house og har fundet ud af at han ved mere end de gør....
Svar
#7
He He,dén bog har vi da......[Big Grin] Hvis det er specefik info du mangler så bare spø'r. Jeg høre lige min far imorgen om han véd om den stadig kan skaffes.Umiddelbart mener jeg at Husquarna museet stadig udgiver den,men jeg tjekker lige....

Ps.velkommen på VTF.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#8
tak for velkomsten
din far er en heldig kartoffel!!!!
hvis du finder ud af noget så er du min personlige helt !!!
og jeg bliver min far`s[Big Grin]
ang info fra bogen så tror jeg at det er det at sidde med den i mellem hænderne der er det vigtigste for ham og så har han arvet en riffel (tror jeg nok)af min oldefar , vistnok, og den ville han gerne slå op,,,
Svar
#9
Hej igen,bogen kan stadig skaffes! Husquarna museet i byen Husquarna udgiver den,den koster ca.600 kr.plus 200 i porto.Men hvis det er riffel-info han mangler,så er det ikke bogen for ham.I den bog vi her taler om er der kun haglvåben og büchsflinter,ingen repetér eller dobbeltrifler.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#10
super
det skal jeg nok sige til ham eller rettere skrive ned til ham da jeg om 5 min alligevel ikke kan huske (eller forstå!!) noget af det du lige skrev(somsagt så er det VIST nok en riffel), jeg går kun op i de søde dejlige hunde som han altid er i selskab med (fnis)
men tusind tak for hjælpen
ligemeget hvilket gevær/bøsse/skydeting han gemmer på så bliver han glad for din hjælp

TAK
Svar
#11
okay har så lige ringet til min far og han er helt vild!! som jeg skrev (med min lille pige-fnidder-hjerne) at det var en riffel så har du helt ret ulrik , det var ikke en riffel! det er et haglgevær...
Svar
#12
Husqvarnas første og sidste gravør

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)