Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Impulskøb - pinfire dobbeltriffel
#1
Jeg kom til at købe denne Reilly pinfire dobbeltriffel kaliber 12 (foreløbigt gæt) - standen er betydeligt bedre end det fremgår af Lauritz's billeder. Våbnet er 100% skudbart med helt rene løb. Jeg tager selv nogle bedre billeder når jeg får den mellem hænderne om en uge eller to.

[center][Big Grin][/center]

[center][Image: Reilly-dobbeltriffel.jpg][/center]

Kan man fremskaffe ammunition til sådan en karl?????

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Den fik du for billigt...[Big Grin]

Ammu - Den kan også laves specielt, men husk at opgive kalibret specifikt ?

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#3
Jeg håber ikke det var dig der bød mig op [}Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane
...men husk at opgive kalibret specifikt


[:0] Er det ikke godt nok med et kvalificeret gæt???[:0][B)]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Citat:quote:

Originally posted by Great Dane
...men husk at opgive kalibret specifikt


[:0] Er det ikke godt nok med et kvalificeret gæt???[:0][B)]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....



Jo det er vel godt nok...Du trykker selv af første gang, da du i forvejen ligner en anskudt vildkat [:o)][:I]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)