Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Graveringskursus
#1
Til oktober drager jeg fem dage til United Steaks for at pröve mine evner som fremtidig gravör på et kursus arrangeret af GRS tools (Gravermeister m.fl.). Er der nogle her der har kendskab til arbejdende våbengravörer i Norden - findes der nogen former for sammenslutninger eller er de - gravörerne - så själdne, at vi aldrig hörer om dem? Jeg ved, at der er nogle enkelte bössemagere, der gör lidt i det, men jeg har kun truffet een decideret gravör og det var på en messe i Norge for nogle år siden....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Hej Høgh.

Stanley Stolz, bosiddende i samme østlige provins som dig. Han er medlem af det svenske bøssemagergilde.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#3
Stanley er i verdensklasse- han bor i Norrköping.
Svar
#4
Har han en hjemmeside?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Nej- dem med penge nok finder ham alligevel siger han.
Svar
#6
øøøh, hvormange er der mon i Sverige som hedder Stanley Stolz[?][?]
mit gæt er en, så mon ikke det er ham her.
STANLEY STOLTZ
TUNNLANDSGATAN 18
60208 NORRKØPING
MOBIL 0733 840759

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#7
jo
Svar
#8
Jeg fandt nu selv ud af hvor han boede - det med hjemmesiden var mere af nysgerrighed efter at se nogle af hans arbejder...[Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#9
Der er en stor tyk bog med verdens bedste gravörer- Kan ikke huske hvad den hedder- der er flere af hans verk med. Han er uddannet på Fabbrio- jeg ved ikke om de har noget på nogen side. I vapentidningen var for lidt siden en dobbel .470 NE med en elefant og et näsehorn og lidt som han havde graveret . Kom til Tullgarn på messen näste uge- der er han med nogle kunstverk!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)