Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp!! - Jeg har mistet min jagt...
#1
Jeg har gået og pudset, renset og indskudt riflen, gået udstyret efter i sømmene, fundet jagttøjet frem, gransket vejrudsigten, taget fri fra arbejde, og tror i så forh...... ikke at jeg lige har fået at vide, at forhandlingerne med godsejeren er gået i vasken, og at vi har mistet vores jagt!![Sad!][Sad!][Sad!][Sad!]

Sådan noget må bare ikke ske!!!![xx(]

Hjælp! Er der ikke en eller anden, der kender et konsortie der mangler en mand m. hund, eller en der kunne overtales til at udleje noget skov el. eng? Evt. bare en, der ikke har tid til at passe sin bukkejagt i år.

Jeg bor mellem Viborg-Hobro og Århus-Aalborg.

Jeg har naturligvis nogle forhænværende konsortiemedlemmer, som jeg alternativt kan dele jagten med, så alt fra en god flaske whiskey op til 50.000,- pr. år har interesse.

Der er kindkys og glædetårer til alle der kan hjælpe...

Med inderlige forhåbninger
Michael

mdu@hoffmann.dk
60124811

___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#2
hej Michael
det skal du ikke være så ked af. det var jeg udsat for sidste år.Bedst som man gik og troede jeg skulle på bukkejagt.Havde lige anskaffet mig en 243. var min jagt i gennem 14 år lejet ud til anden side og hvad værre var var det nogle af mine(gamle) gæster der havde overtaget den. De havde overbudt den med det dobbelte og jeg stod uden jagt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)