Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tattoo?
#1
Ville enlig lige spørge... Hvad mener i gæve folk om tatoveringer, God[?] Dårligt[?] Spild af penge[?]

Har selv...en og skal have en mere, En dag der er penge til det[Big Grin], Det jo ikke lige frem billige sager.

Men jeg er vel ik den eneste der har?, Her på forumet? Eller er jeg?

--------------------------------------------------

HGHS-Corp ¤ Hmm... Gift er vel noget man tager? Og ikk bliver? ^_^
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#2
Næh jeg har en hel flok.
Jeg kan kun sige GO FOR IT!!!![:p]

mvh
Michael
Svar
#3
Jaey[Big Grin]....

Hvad er det så for noget værk? hvis jeg må spørge?

--------------------------------------------------

HGHS-Corp ¤ Hmm... Gift er vel noget man tager? Og ikk bliver? ^_^
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#4
Hvad vil i dog med dem[?][?]
Der kan jo købes krudt og kugler i stedet[}Smile][}Smile]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#5
Jeg har også nogle tattoo.[:p]

Jeg syntes de er flotte hvis ikke man overdriver med dem.

Jeg vil så derimod ikke have nogle som alle andre har.

Home made syntes jeg er spændende og så har man ligesom om langt et stykke arbejde i at designe dem[Big Grin]

Prisen er meget forskellig hvor du får dem lavet henne. Nogle steder er meget dyrere end andre, så op søg markedet.

Held og lykke
Svar
#6
Okay... tak for rådet [Big Grin].

Men en dag hvis jeg havde rigtig mange penge tilårs skulle jeg have lavet noget classics japansk(check ---> http://www.miyazo.com), en af dem der går fra armen over på brystet[8D]

BTW- Det jeg har er Japanske skrifttegn(Hiragana), Hvor der står "Kanpai", Som oversat betyder "Skål"... Og det står på venstre side af min ryg[Big Grin]

--------------------------------------------------

HGHS-Corp ¤ Hmm... Gift er vel noget man tager? Og ikk bliver? ^_^
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#7
Jeg fik lavet den første da jeg var 16 år.....
og der er blevet til 8 stk foreløbig, den sidste
fik jeg lavet sidste år, og der findes ikke flere
af den, jeg havde selv tegnet den,og den fylder
hele underarmen,men jeg skal da helt klart have
en eller flere mere,men det bliver også noget andre
ikke render rundt med[8D]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#8
Jeg synes tatoveringer er helt fine hvis man er rocker eller har siddet i spjældet...... Det er bare min holdning!
/Henrik
Svar
#9
Så har jeg et problem....jeg kan ikke køre motorcykel,det er næsten et krav for at være rocker[Big Grin]og i spjældet har jeg ikke været,og har ingen planer om det.

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#10
[quote]Originally posted by HGHS-Corp

Jaey[Big Grin]....

Hvad er det så for noget værk? hvis jeg må spørge?
[quote]

Jeg har fået lavet midgårds ormen der har hovedet på mit venstre bryst og så snor halen sig nedaf min venstre arm.
På min ryg, har jeg et maleri af min favorit kunstner, Hans ruedi giger.
og så lidt forskelligt tribal på armene [Big Grin]

mvh
Michael
Svar
#11
Hhmmm - er ikke rocker og har ikke siddet inde - men har førebevis til mc og en tatovering og har planer om en mere [:I] Er mest til de sorte streger - men kan facineres af en farvet tato blot der er et gennemgående tema i udsmykningen så det ikke bærer præg af for megen tilfældighed. Holder mig personligt til de keltiske tegn - det er dog Odin og Thor jeg bedst kan relatere mig til og ikke dem fra "Kinesien". Tatoveringer er vel lige som religion - ingen logisk forklaring blot noget man har lyst til?
[:X]

/ Novicen
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by HVK

Jeg synes tatoveringer er helt fine hvis man er rocker eller har siddet i spjældet...... Det er bare min holdning!
/Henrik



Hmm...Kan sku som sagt ik rigtig leve op til de der krav...

Det med rocker... det ved jeg det sker aldrig, Og det med at sidde inde.... tja man ved jo aldrig... men er nok lidt usandsynligt, Iforhold til at jeg er sådan en fredlig person[Wink].

--------------------------------------------------

HGHS-Corp ¤ Hmm... Gift er vel noget man tager? Og ikk bliver? ^_^
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#13
tjaaa...

Personligt synes jeg at jeg allerede har rigeligt af "permanente specielle kendetegn" [Big Grin] så "tusser" får jeg nok ikke nogen af...

Dermed ikke være sagt at jeg har noget imod tatoveringer, det kan da være både flot og fancy og pynte vældigt, men desværre ER det oftest ret banalt....

Hvis man virkeligt skulle MENE noget med at bemale sin krop permanent på den måde, så burde man vel holde sig til tatoveringer der har en BETYDNING for en selv??

Jeg forstår udemærket tatoveringer der viser f.eks. et tilhørsforhold til en gruppe/klan/familie/trosretning, men "Tribals" på en dansker helt uden tilhørsforhold til en "tribe" det er da bare "mindless fancy" moderelateret pynt.

Og som "the Shootist" skriver: Man kan købe både rifler og krudt for de penge... Og krudtet kan man skyde af og riflerne kan man sælge[Big Grin] igen når man bliver træt af dem....

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#14
Tatovering..tsk tsk..Rigtige autister har kun ar fra skudsår [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#15
De kan være flotte, men kan også være grimme/skræmmende alt afh. af placeringen.

Carsten
Svar
#16
Tribals på en dansker uden betydning .... er du gal. Man må vel gerne
kunne dokumenterer at man er jyde [Big Grin]

Læste en gang om en, der havde fået nogle fanvy kinesiske tegn tatoveret på kroppen. Da han så på et tidspunkt fandt ud af hvad der
stod, ¨så var de pludselig knap så sjove at have på.
Det var noget med bøssekal e.l. , der stod [Big Grin]

Tatoveringer kan være flotte. Men hvor de for 20 år siden var brugt på sømænd o.l. og indgød en form for respekt. Er respekten knap den samme i dag. når de snart findes på 50% af den danske befolkning.
Og det ser sgu lidt tamt ud, når man ser en 17 årig knægt med spagetti arme, gå rundt og fremvise en "tus" der dækker det meste af armen.

Minder mig om, der hvor jeg voksede op. Der var en, der havde lavet et hjemmelavet tatovørværktøj, ud af en gammel Braun barbermaskine og en synål. Når han så havde "gennemhullet" personen, så blev, der gnedet noget alm. blæk ned i kunstværket.
Det var nogle virkelig skræmmende tusser, han fik lavet på folk [Big Grin]

Nej jeg kunne bedre lide det dengang hvor de var forbeholdt sømænd, indianere og andre stammer, så som mauierne på New Sealand.

Og så kommer 1000 kroners spørgsmålet.
Hvorfor vil du have flere tatoveringer ?
Jeg kunne godt tænke mig og høre lidt fra dem, der har tatoveringer,
hvorfor de har dem.
Jeg forstår lidt, hvis det er en stor flot farvet tus, af en tiger eller lign. Det må kunne betragtes som kunst.
Men hvis vi snakker tribals, dødningehoveder, djævlen e.l., så kan det umuligt være fordi man syntes det er flot kunst.
For den (ikken minded på nogen i denne diskussion) , der har en tus
af djævlen, døden e.l., har for det meste ikke ligende billeder og hænge hjemme i dagligstuen.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by ckn

De kan være flotte, men kan også være grimme/skræmmende alt afh. af placeringen.

Carsten



Ja ret skræmmende med en flue tatoveret på ...hovedet [Big Grin]

Nornmalt ligner den en alm. lille flue, men når der så kommer nøgne damer i nærheden, så muterer den til en spyflue bzzzzzzzzzzz [Big Grin]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#18
Man kommer ikke uden om at tatoveringer har en vis signalværdi.
Det kunne være: "jeg er ikke særlig klog, men jeg er stærk og hvis jeg alligevel ikke kan klare mig, har jeg nogle venner der hjælper".[xx(]
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Tribals på en dansker uden betydning .... er du gal. Man må vel gerne
kunne dokumenterer at man er jyde [Big Grin]


Så skal der stå: Hva' kåstern? eller MOMS?. Er man mere til symbolik kunne man måske forestille sig en grafisk fremstilling af kolort og/eller skidtfisk....

[center][Big Grin][/center]

Tatoveringer er da meget festlige - men det ville nu väre praktisk, hvis de kunne laves med blyant.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#20
NU STOPPER I!!!
Vi er nu inde i den længe ventede bukkejagts andet døgn - og så sidder i og diskuterer tatoveringer [xx(]
Ud på reviret, skyd en buk - kom tilbage og fortæl om det i stedet. Det er nemlig meget mere interessant [Big Grin]

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)