Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jægerforbundets HB går af
#1
Dato: 15/05-2006
Danmarks Jægerforbund skal have valgt ny formand – to år før tiden.

På sit møde den 11. maj besluttede hovedbestyrelsen at indstille til repræsentantskabsmødet den 17. juni, at der holdes formandsvalg på et ekstraordinært repræsentantskabsmøde til december i år. Inden da får medlemmerne lejlighed til på ekstraordinære regionsmøder at blive præsenteret for de anmeldte kandidater.

- I samme periode skal der også gennemføres en ny valgrunde til valg af hovedbestyrelsesmedlemmer, da alle nuværende medlemmer af hovedbestyrelsen har valgt at stille deres mandat til rådighed. Før disse valg gennemføres, skal indstilling af kandidater ske på kredsmøder som beskrevet i vedtægterne, siger fungerende formand for Jægerforbundet, Jens Hangaard Nielsen.

- Det bliver altså repræsentantskabets opgave som Danmarks Jægerforbund s højeste myndighed at udpege, hvem der frem til repræsentantskabsmødet i 2010 skal stå i spidsen for vores organisation.
Dette valg er afgørende, for vi er nu kommet til det punkt, hvor enhver fremdrift er afhængig af borgfred, korpsånd og god vilje. Jagtsagen skal igen fylde billedet, og personangreb må gemmes væk.

-jory

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by kima

Rygte

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Hej Kim.

Det var da at se på Jægerforbundets hjemmeside i går.

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber
Svar
#3
Citat:quote:

Det var da at se på Jægerforbundets hjemmeside i går.

Venlig hilsen

375ras



Jamen det var det da osse[Big Grin]Det havde jeg i min travlhed overset[:I]så er det jo ikke længere kun et rygte, FEDT

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
De har nok läst dravis's betingede udmeldelsestrussel!!!![Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)