Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gæv nimrod
#1
Her til aften var jeg igen igen igen ude og lede efter "min" seksender, som har snydt mig et par gange siden den 16.

Vel ankommet ser jeg i kikkerten, at han allerede er på plads og vores "duel" kan nu begynde. Samtidig får jeg øje på en spidsbuk, som går på nabostykket - ca. 200 m. fra slagmarken. En hurtig slagplan lægges, hvori det besluttes, at spidsbukken under ingen omstændigheder må stødes, da seksenderen så helt sikkert vil fordufte - IGEN [}Smile]
Med ca. 300 m pürch i vente går jeg på alle 4 igang. Ca. halvvejs får nogle viber øje på mig og beslutter sig for at gøre alt hvad der står i deres magt for at jage forstyrren væk. Spidsbukken bliver selvfølgelig nervøs, mens 6-enderen er fuldstændig ligeglad. Så langt så godt.
En 3'de part melder sig på banen: Nabojægeren. Han stiger ud af bilen og spejder rundt og for selvfølgelig øje på spidsbukken. Umiddelbart bagefter får han øje på mig, som jo sidder og holder øje med hvad spidsbukken laver.
Hurtigt for han lagt 2 og 2 sammen, men får 5 ud af det ( han kan ikke se 6-enderen fra sin position) Han griber resolut sin riffel og iført sort jakke og blå jeans indleder han den hurtigste "pürch" jeg nogensinde har set [:0]
I sin sorte jakke og blå jeans lægger han sin rute gennem et stykke MEGET lysegrønt kornmark - i fuld oprejst stilling [:0]
Han når ca. 150 m. af de ca. 500 m. han har til spidsbukken inden den forsvinder som skudt ud af en kanon. Ufortrødent fortsætter den gæve nimrod, da han er mere optaget af, hvad jeg laver [xx(] end at holde øje med, hvad spidsbukken laver.
Han når op til bukkens tidligere position, hvor han selvfølgelig opdager at den er smuttet [8D]
Som en bedre ekseserøvelse vender han på hælen og tager turen retur til bilen. Godt tilbage ved sit køretøj pakker han sammen og kører.

Fra han ankom til han havde tilbagelagt ca. 500 m. hver vej og kørte igen gik der nøjagtigt 14 min. DET må da være en af de hurtigste "pürcher" i danmarkshistorien [xx(]

Mvh

Takleberry

PS: 6-enderen synes dog heller ikke om hans sportspræstationer, så han valgte også at forlade slagmarken [V]

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#2
Sikke dog en idiot....

Tænk sig at han opfører sig sådan, hvis han har set, at du ligger med r*ven lige i vejret og purscher på den...
(Selvom det var den anden du purschede på - men den kunne han jo ikke se...)

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)