Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det er næsten bedre end f....
#1
I morges gik jeg en tur i mosen. Vejret var nogenlunde så jeg satte mig for at filosofere over tilværelsen i almindelighed. Det fik dog en brat ende, pludselig så jeg hovedet af en hind og i kølvandet på den kom der 13 stk kronvildt heraf 8 hjorte af forskellig størrelse, i et hegn ca. 50 m derfra stod en smalrå og en pæn buk og kiggede på rudelen. De 2 største hjorte stillede sig flere gange på bagløbene og "boksede" med forløbene. Det var sgu et pragtfuldt syn. Så dagen er reddet også selvom bukken blev hos naboen, den kommer nok forbi en anden dag.

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Hog

I morges gik jeg en tur i mosen. Vejret var nogenlunde så jeg satte mig for at filosofere over tilværelsen i almindelighed. Det fik dog en brat ende, pludselig så jeg hovedet af en hind og i kølvandet på den kom der 13 stk kronvildt heraf 8 hjorte af forskellig størrelse, i et hegn ca. 50 m derfra stod en smalrå og en pæn buk og kiggede på rudelen. De 2 største hjorte stillede sig flere gange på bagløbene og "boksede" med forløbene. Det var sgu et pragtfuldt syn. Så dagen er reddet også selvom bukken blev hos naboen, den kommer nok forbi en anden dag.

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!



fedt [Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Hvad betyder f.... ?????
Svar
#4
Fisk?

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Citat:quote:

Fisk?


Tror jeg ikke,men det lugter lidt af sild[:I]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#6
Her til morgen var jeg ude på bukkejagt.

Det første er sker er at jeg støder en rå i rapsen. Efter ca. yderligere 200 meters pürsch, ser jeg pludselig et dyr inde på naboens, i fuld galop, direkte ned mod mig.

Når man kan høre klovslagene på 100 meters afstand, så ved man at det må være en ret god "buk" [Wink]

Kronhjorten, for sådan én var det, stoppede på 20 meters afstand og jeg var klar med kameraet. Han snortede og fnøs ad mig, men da kamerate sagde: plippelip, så sprang han afsted.

[Image: kron.jpg]

Jeg havde fået sat kameraet på "svigermormode" og ville have slået det fra når jeg var kommet på plads.

Bagefter kom ravnen "klonkende" ind over mig, så det var en god morgen.

Den videre jagt resulterede i synet af endnu tre råer og en ikke moden buk.

Men da der kom en gut med en marksprøjte og begyndte at forpeste naturen, så kørte jeg hjem til fruen med en pose morgenbrød.

Så nej, der er ikke noget bedre end franskbrød ...

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#7
Jeg var igår en tur ude at køre nær Marslev på østfyn,og kom forbi et stykke med småskove og enge/brak (for de lokale er det mellem ophuggeren i marslev og Tietgen byen) Der står 4 dyr inde på marken,og kikkerten ligge jo klar i bilen,så jeg stopper og skal lige se om en af dem har noget mellem gehørene.Det har de alle 4!! Det var alle mindre bukke,mon ikke det var en ungdomsklub af lam fra sidste år? Selvom det var pindebukke var det nu et dejligt syn.
Af "sjove" fugle så jeg igår,både ravn,rørhøgh og en rigtig flot blå kærhøgh. Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)