Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tjur angreb 2 gange
#1
Tiur angrep turgåer
Otto Lund fikk et ublidt møte med en tiur på sin sykkeltur i Bymarka i Trondheim i helga. Se web-tv her.

- Det var veldig morsomt, jeg ble overrasket, men ville se hvordan den reagerte. Jeg tråkket tydeligvis innenfor en sone jeg ikke var velkommen i, forteller Otto Lund til TV 2 Nettavisen.

Den aggressive tiuren angrep Lund to ganger.

- Det var en steintøff type, han var fast bestemt på at jeg ikke skulle være der og han skulle ta meg. Jeg løp jo selvsagt, men fikk filmet den før jeg la på sprang, forteller han.

Lund er friluftsmann og har ikke hørt om noen som har blitt angrepet av en så sint tiur.

- Jeg tror ikke det er så mange som har opplevd akkurat det, jeg var ikke interessert i å slåss med han så derfor løp jeg, forklarer han.

Lund understreker at han ikke ville skremme folk fra å gå ut i naturen med sin tiur-historie, heller tvert imot.

- Jeg oppfordrer alle til å komme seg ut i naturen jeg, sier friluftsmannen fra Trondheim.

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)