Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fugtskadet skæfte
#1
Hej.. jeg ville høre om i kunne gi mig nogle gode råd med hensyn til slibning og omlakering, eller en oliebehandling af mit skæfte på min salonriffel - en Anschutz 520/61 semiauto.. Jeg har forhørt mig mange steder med hensyn til et nyt bagerste skæfte.. det er så godt som umuligt for mig at opstøve..[Sad!] kender ikke så meget til træsorter og hvilken slags olier de skal have eller lak for den sags skyld.. håber i kan hjælpe.. [Big Grin] Har forresten osse brug for manualen på den (Gerne pdf).. hvis den dog stadig eksisterer et sted derude.. [8D]
Svar
#2
Hmmm.... Er du sikker på det ikke er bejset bøgetræ det skæfte er lavet af? Hvis det er får du det aldrig i samme farve som forskæftet. Så jeg vil nok anbefale at angribe begge skæfter. Ellers kan du jo købe skæftet fra denne der er deaktiveret i Tyskland. Jeg skal nok overtage de resterende stumper og skrive dem i min våbenbog....:-)

http://www.egun.de/market/item.php?id=928351

MVH
Henrik
Svar
#3
Der er mange, som har været der før dig [Wink]

Prøv at tjekke den HER tråd [8D]

Mit eget råd: Brug Nitromors [Big Grin] Men hold det LANGT væk [xx(]fra alt som ikke skal opløses....

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)