Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaringer med Zeiss Conquest???
#1
Hey!!

Nogen der har erfaringer med den?? Tænker mest på 3-12x56...

/Martin
Einstein er død - Freud er død - og jeg har det heller ikke for godt.
Svar
#2
jeg har forespurgt mht den du nævner og så den samme forstørrelse i victory serien hos nogen der har sammenlignet.

der er mere kvali i victory'en, men det betaler man også for. forskellen skulle være at conquest'en vejer lidt mere og er størrer/ længere. optikken i conquest serien er rigtig god...tag ikke fejl af det...

bare det at du overvejer zeiss og ikke en japper fortæller lidt om dit kvalitets niveau...[Big Grin]

Et æble om dagen holder lægen væk...
hvis du kan ramme mig!


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#3
Hej Martin

Jeg har lige købt en i 3-9x40, og jeg er ubetinget tilfreds.

Nu er jeg ikke helt klar over prisniveauet på 3-12x56´en, men i den størrelse jeg købte, syntes jeg bestemt, man får rigtigt meget for pengene (3500,-).

Michael
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Michael D.

Hej Martin

Jeg har lige købt en i 3-9x40, og jeg er ubetinget tilfreds.

Nu er jeg ikke helt klar over prisniveauet på 3-12x56´en, men i den størrelse jeg købte, syntes jeg bestemt, man får rigtigt meget for pengene (3500,-).

Michael



Hej Michael!

Hvor har du fundet den til 3500??

/Martin
Einstein er død - Freud er død - og jeg har det heller ikke for godt.
Svar
#5
Hej Martin

Som Nitro Express skriver, kan man via http://www.theopticzone.com købe den omkring det prisleje - Jeg har aldrig handlet med dem, men absolut kun hørt godt om dem.

Er du lidt mere "doven", og vil du gerne have kikkerten i hånden inden du køber den, så der der flere våbenhandlere som har den til 4000,- (men lidt snakken frem og tilbage kan du formodentlig, som jeg, presse dem de sidste 500,-).

Jeg købte min hos Østjysk Våbenhandel, men jeg er sikker på at Kr. O. Skov kan/vil give samme tilbud.

Michael
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Michael D.

Er du lidt mere "doven", og vil du gerne have kikkerten i hånden inden du køber den, så der der flere våbenhandlere som har den til 4000,- (men lidt snakken frem og tilbage kan du formodentlig, som jeg, presse dem de sidste 500,-).

Jeg købte min hos Østjysk Våbenhandel, men jeg er sikker på at Kr. O. Skov kan/vil give samme tilbud.

Michael



Hej Michael!

Tror du ikke det er Zeiss Conquest 3-9x40 du snakker om til den pris?! Jeg skal nemlig bruge 3-12x56

/Martin
Einstein er død - Freud er død - og jeg har det heller ikke for godt.
Svar
#7
Hej Martin

Jo.., jeg tror nok [Wink], at det er 3-9x40 jeg taler om angående prisen. Det var mest for at fortælle, at jeg syntes, at man får meget for pengene med Conquest serien.

Jeg har ikke undersøgt hvad 3-12x56 koster.

Michael

> Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse. - gammel kinesisk ordsprog. <
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#8
Hej igen

Jeg var lige inde på "theopticzone", og såvidt jeg kan beregne mig frem til, kommer den model du gerne vil have, til at koste godt og vel 7.000,- (hvis du da ikke er så heldig, at tolderen er ude og holde kaffepause [Wink])

Michael

> Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse. - gammel kinesisk ordsprog. <
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#9
Ringede lidt rundt idag og både K.o skov og østjysk sagde man ikke kunne få Zeiss Conquest i en 3-12x56...[^] eller de kendte ihvert fald ikke noget til den....

Har haft den i hånden ved Korsholm!
De skal ha 8 kg for den... Og da jeg også står og mangler den riffel den skal monteres på, kan kikkerten nok også arbejdes lidt ned i pris...
Så tror ikke jeg henter den hjem fra theopticzone denne gang...

/Martin
Einstein er død - Freud er død - og jeg har det heller ikke for godt.
Svar
#10
Hej
En Zeiss Conquest 3-12x56 koster ca 10,000 kr. i DK
Citat:quote:

Originally posted by MartinMøv

Ringede lidt rundt idag og både K.o skov og østjysk sagde man ikke kunne få Zeiss Conquest i en 3-12x56...[^] eller de kendte ihvert fald ikke noget til den....

Har haft den i hånden ved Korsholm!
De skal ha 8 kg for den... Og da jeg også står og mangler den riffel den skal monteres på, kan kikkerten nok også arbejdes lidt ned i pris...
Så tror ikke jeg henter den hjem fra theopticzone denne gang...

/Martin



thors
Svar
#11
Hej thors

Citat:quote:

Originally posted by thors

Hej
En Zeiss Conquest 3-12x56 koster ca 10,000 kr. i DK
thors


Hvorfor tror du den koster 10.000,- [?][}Smile][:0]
Prøv at se her :
http://www.korsholm.dk/Default.asp?ID=51...uctID=1483
Her er prisen altså kun 7995,- [Big Grin] - såååå deeeeeeeeeett [Big Grin][Wink]
Du kunne også prøve at kontakte Rex - http://www.gunsandpowder.dk/
Mvh

[Image: logo.jpg]
Speedy

speedy@dralf.dk

Selv når alle eksperter er enige, kan det tænkes, at de tager fejl !!
Svar
#12
Der er ikke de store avancer på Zeiss.

Men jeg kan tage den hjem for kr. 7.500,00

Leveringstiden er ca. 10 dage.
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)