Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
USA`s dummeste jæger
#1
[xx(]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by kima

[xx(]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Ja, hvor dum kan man være.....vi havde et lignende tilfælde i Vejle Sportsfiskerforening for nogle år siden, hvor vi havde el-fisket en 15-kilos havørred og taget skælprøver af den. Fisken blev genudsat i åen senere, men var medtaget - formentlig pga alder.

ELfiskeri finder efter fredningstiden er trådt i kraft.

Nå, men en gut går en tur langs åen, og finder den medtagne kæmpeørred, der står tille i kanten af åen - stille nok til at han kan håndlande den.....

Han tager ud til en kendt våben/fiskegrejshandler på Vejlekanten og fortæller om sin store fangst, som han har gjort INDEN fredningstiden afsluttede sæsonen. Skælprøver bliver taget (Det var jo en usædvanlig stor fisk) og så store fisk er meget sjældne - der går næppe to 15-kilos fisk op i åen samtidig....
Nå - men danmarksrekordfisken er (påstået fanget på flue) fotograferet og kommer i avisen m.m. hvilket jo afslører mandens snyderi - og skælprøver cementerer fakta - han har fisket den op i fredningstiden... [xx(][V][Sad!]

Hvis han skulle have fangstremedierne konfiskeret - skulle han vist have hænderne hugget af...[}Smile]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)