Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Barret
#1
Barrett Firearms Introduces Bullpup Semi-Auto .50 BMG Anti-Materiel/Sniper Rifle
Posted on Monday, June 12 @ 12:12:29 PDT by davidc

by David Crane
david@defensereview.com

Barrett Firearms Manufacturing, Inc. recently a new semi-auto bullpup .50 BMG anti-materiel/sniper rifle at the NDIA Small Arms Symposium 2006. We've been told by an outside source that the new rifle is called the XM500 (or XM-500), but we don't have confirmation on this designation, yet. The only info we have on the new .50 Cal. weapon, so far, are photos of it from the show.

DefenseReview will try to get more info on the new weapon as soon as possible, including full specs (OA weight, OA length, etc.). In the meantime, we hope you enjoy the pics.

[Image: Arms%20at%20NDIA%20Small%20Arms%20Sympos...M500_1.jpg]
[Image: Arms%20at%20NDIA%20Small%20Arms%20Sympos...Safety.jpg]
[Image: Arms%20at%20NDIA%20Small%20Arms%20Sympos...0Block.jpg]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)

Redigeret af Kima
Overskrift ændret
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
98B-Fieldcraft

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)