Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Malaysier skudt - skytten troede han var en abe
#1
Malaysian shot after being mistaken for monkey

Kuala Lumpur, Malaysia

14 June 2006 05:13

A 53-year-old man climbing a fruit tree in a village in northern Malaysia had a narrow escape when he was shot and wounded by a friend who mistook him for a monkey, a report said on Tuesday.

Yahya Ahmad from the northern state of Kedah was putting protective coverings on jackfruits in an orchard owned by his friend, the Bernama news agency quoted police as saying.

"The suspect was tracking a monkey which he said had been causing damage to his fruit trees that morning and saw the branches of the jackfruit tree shaking. He shot at the spot and hit Yahya instead," an officer said.

Yahya, who taps rubber for a living, escaped serious injury because the shotguns pellets that blasted his body and leg did not penetrate deeply, he said.

The incident occurred after a shooting tragedy in eastern Kuantan state over the weekend, when a man hunting wild boar shot his friend by accident and then turned the gun on himself, police said. -- AFP

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Det er nok bedst ikke at kommentere denne....[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Jeg har tænkt nøjagtigt det samme.....[:I]
Hilsen Ulrik
Svar
#4
[Big Grin]Jeg havde nu ellers ventet en lind strøm af vittige bemærkninger fcra hid og did [Big Grin]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
Citat:quote:

Jeg havde nu ellers ventet en lind strøm af vittige bemærkninger fcra hid og did


NAARRRJJJ, den slags holder vi os for gode til [8D][8D][:I][:o)]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#6
he he,
men dem der forventedes at kommentere, gjorde det da også[Wink][Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#7
Han var ikke oppe i træet fordi Keith Richards havde sat sig for at tage på nye "eventyr" og sad fast? Ikke at han plejer at have problemer med at komme ned igen - takket være hans gamle ven, tyngdekraften... [B)]

Anders

"Kan jeg se det, kan jeg ramme det!"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)