Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny kikkert bestilt
#1
Så har jeg bestilt en:Monarch 6.5-20x44, Nikoplex, AO, Matte
hos http://www.theopticzone.com/.[Smile]

Jeg håber de er så gode som i skriver.

Da det er første bestilling fra dette firma, kunne jeg godt tænke mig at høre om leveringstid og fragtpris.

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#2
Marius...Du har papirerne på min gamle kikkert, skynd dig at finde fragtprisen frem.

Mphansen...Jeg gav 3680 Dkr. for den totalt inkl. alt

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#3
Dejligt, så sparer jeg da lidt i forhold til de 5800,- i DK. [Big Grin]

Leveringstiden, er den generelt de ca. 2 uger som du omtaler i anden
tråd[?]

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Marius...Du har papirerne på min gamle kikkert, skynd dig at finde fragtprisen frem.
...


ja ja jeg checker asap jeg kommer hjem [Big Grin]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Marius...Du har papirerne på min gamle kikkert, skynd dig at finde fragtprisen frem.



38$ i fragt står angivet.
Derudover ca. 7$ i credit card charge.
Svar
#6
Så er kikkerten ankommet[Big Grin]. Hurtig levering (8 dage)[Smile]

Jeg vil give jer ret i, at det er en god skarp kikkert, dog mener jeg den er lidt "rør" agtigt at se igennem.

Det er muligt det er mig, det er lidt svært at holde den stille i hånden (især med 20X forstørrelse).

Håber det bliver bedre når den sidder på riflen.

mphansen

ps: De kunne nu godt have skrevet til tolderne, at det var en skodkikkert til 49$[Wink]
Mvh.

mp
Svar
#7
Davser og tillykke med "se-forstærkeren" [:p]

Sig mig lige hvad du egentligt forventer med 20 gange forstørrelse ?? Hvis du forventer nogensinde at kunne holde den frit og stille er du optimist. Selv for en trænet skytte hopper den noget rundt, og især fritstående. Hvis det er noget du vil dyrke i de forstørrelses grader, er Harris støtteben et must. Læg i øvrigt mærke til den lange øjenafstand...Lækkert
Great Dane

Svar
#8
Hej GD

Jeg formulerede mig måske forkert[:I] Det jeg mente var; jeg har kun prøvet at holde kikkerten i hånden. Den er endnu ikke monteret på min riffel. Derfor var den svær at holde stille[Wink]

Jo, jeg er i besiddelse af et sæt Harris S-25C støtteben.[Smile]

mphansen
Mvh.

mp
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)