Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forum
#1
Hej
Det er sjovt og lærerigt at færdes på dette forum, det er rart at deltagerne hjælper hinanden, istedet for at sige : det må du selv finde ud af.
Jeg er især vild med at der er plads til humor og mærkelige indlæg.

Kim
Svar
#2
Definer:mærkelige
[Big Grin][Big Grin]

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#3
øhh, anderledes, underlige, alternative, mystiske, noget man undrer sig over, men ikke tør sige højt af frygt for andres mening [8D]
mvh

Kim
Svar
#4
Hej Kim og velkommen til [Wink]

Det er rart at se at du kan lide sammensætningen og indholdet af forummet. En lille advarsel må jeg også komme med- Ham Jens Ulrik skal du passe på, det er noget med små frække beskeder og fordrejninger til snak om sex [Big Grin][Big Grin]

Great Dane/Lars
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#5
Hej
Tak, også for advarslen.
Han må være en ok gut,for som de siger over there :
the best 3 things in life are, fast beer, fast ducks and fast sex eller noget i den stil[8D]
mvh

Kim
Svar
#6
Hejsan

Jeg synes godt nok der er for lidt om jagt med luftbøsser her [Big Grin][Big Grin][8D] dette forums hotteste topic handler om jagt med lufbøsse http://www.timelapse/forum/login.php?red...=0&start=0

Jeg troede at det var noget man voksede fra.....[Wink]
Svar
#7
Halvautomat...Her på siden har vi haft lidt bøvl med pågældende fora, så ingen henvisninger dertil...Tak

Great Dane/Lars
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#8
[quote]Originally posted by Great Dane

Hej Kim og velkommen til [Wink]

Det er rart at se at du kan lide sammensætningen og indholdet af forummet. En lille advarsel må jeg også komme med- Ham Jens Ulrik skal du passe på, det er noget med små frække beskeder og fordrejninger til snak om sex [Big Grin][Big Grin]

Det er måske til Bankeryd Jens Olrik er flyttet....[Big Grin][Big Grin]
i håb om at sextemplet ville genåbne[:p][:p]

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)