Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fuldstændig ubrugelig information
#1
Her kommer den - og oven i købet på svensk:

På 1700-talet fick kondomen sitt namn. Den engelska kungen Charles II var orolig för att alla hans älskarinnor fick så många barn. Han bad då sin läkare, Dr. Condom att hjälpa honom. Dr. Condom gav kungen just kondomer. Kungen blev så nöjd att han adlade läkaren.

Gad vide hvor hippe Sir Condoms efterkommere er i vore dages adelige jetset [Big Grin] Sikken scorereplik: My name is Condom.... Sir Condom!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Her er lidt nice to know :

Hvad mener KVINDER når de siger:

- Ja! = Nej!
- Nej! = Ja!
- Måske! = Nej!
- Vi bliver nødt til ... = Jeg vil ...
- Vi skal snart have gjort noget ved den have = Luk din PC og skrup ud i haven - ALENE
- Det må du selv om = Den rigtige beslutning burde være åbenlys nu!!!
- Gør hvad du selv synes er bedst = Du kommer til at betale for det her senere.
- Vi skal lige snakke om noget = Jeg vil brokke mig over noget.
- Ja, ja - gør bare det = Lad nu være med at gøre det.
- Nej, jeg er ikke sur = Gu' er jeg sur, din nar!!!
- Du er så mandig = Du sveder som et svin og trænger til et bad.
- Det her køkken er så upraktisk = Jeg vil ha' et nyt hus.
- Vi trænger til nye gardiner = Jeg vil ha' nye gardiner, møbler og tapet og et nyt køkken.
- Jeg er lige straks klar = Ta' skoene af, smæk benene på bordet og tænd for fjernsynet.
- Synes du jeg har en stor røv? = Sig jeg er smuk!
- Vi bli'r altså nødt til at kommunikere = Bare gi' mig ret!!!!
- Hører du overhovedet hvad jeg siger? = For sent ... du er færdig!

Hvad mener MÆND når de siger:

- Jeg er sulten = Jeg er sulten.
- Jeg er træt = Jeg er træt.
- Jeg er tørstig = Jeg er tørstig.
- Skal vi gå i biffen og se en film? = Jeg vil gerne i seng med dig.
- Skal vi gå ud og spise? = Jeg vil gerne i seng med dig.
- Må jeg ringe til dig? = Jeg vil gerne i seng med dig.
- Pæn kjole! = Dejlig krop - jeg vil gerne i seng med dig.
- Du ser anspændt ud, skal jeg ikke massere dig lidt? = Lad mig røre ved dig - jeg vil i seng med dig!!
- Hvad er der galt? = Jeg kan ikke forstå, hvorfor du gør sådan et stort problem ud af det!!!!!
- Jeg keder mig = Skal vi dyrke sex?
- Jeg elsker dig = Lad os dyrke sex!
- Jeg elsker også dig = Okay, nu har jeg sagt det. Lad os så dyrke sex!
- Ja, jeg kan godt lide dit nye hår = Jeg kunne bedre lide det før. Lad os så dyrke sex!
- Lad os sætte os ned og tale sammen = Jeg prøver at imponere dig ved at lade som om, jeg er dybsindig, og så vil du måske gå i seng med mig senere.
- (På shopping-turen) Nej, den der er pænere! = Bestem dig nu for den skide kjole og lad os komme hjem og dyrke sex.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#3
Standardmålet mellem USA's jernbaneskinner er 4 fod 8.5 tomme, svarende til 1435.1 mm. Det er i høj grad et besynderligt mål.

Hvorfor har man brugt dette mål? - Fordi det brugte man i England, og engelske eksperter byggede de første amerikanske jernbaner.

Hvorfor byggede englænderne dem sådan? - Fordi de første jernbaner blev bygget af de samme som byggede de første sporveje, og det var det mål man brugte her.

Hvorfor brugte de så det mål? - Fordi de folk der byggede de første sporveje brugte de samme redskaber og værktøj som man brugte til at lave kareter med, og de havde den hjulafstand.

Okay ! Hvorfor havde kareterne den specielle hjulafstand? - Fordi hvis man brugte andre mål ville hjulene brække sammen på de ældre engelske landeveje, fordi det var målet på hjulsporene.

Hvem byggede så disse gamle veje med hjulspor? - De første blev bygget af romerne til deres legioner, og de er blevet brugt lige siden. Og hjulsporene? - Romerske stridsvogne lavede de første hjulspor, som alle havde den samme hjulafstand, og her har vi så svaret på det oprindelige spørgsmål.

Standardmålet mellem USA's jernbaneskinner på 4 fod 8.5 tommer stammer fra specifikationen på en romersk stridsvogn. Specifikationer og bureaukratiet lever evigt. Så næste gang du modtager en specifikation og spekulerer på hvilken hesterøv den er kommet ud af, så har du fuldstændig ret. Fordi de romerske stridsvogne var lavet så de havde samme mål som bagdelen på to stridsheste.

Og nu fordrejningen af historien.....

Der er en interessant forsættelse, forlængelse om målene på jernbaneskinner og hestes bagdele. Når du ser en rumfærge, parat til opsending, ser du to boosterraketter på siden af brændstof tanken. De er lavet af Thiokol, hvis fabrik ligger i Utah. Ingeniørerne som designede dem havde foretrukket at de var lidt tykkere, men de skulle med tog fra fabrikken til opsendelsesstedet.

Jernbanen fra fabrikken løb gennem en tunnel i bjergene, og boosterne skulle kunne gå gennem den tunnel. Tunnelen er en anelse bredere end jernbaneskinnerne, som har samme bredde som røven på to heste.

Så designet på verdens mest avancerede transportmiddel er bestemt af bredden på en hesterøv.[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#4
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Det vigtigste er at jægeren sidder der hvor han skal.
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)