Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjemmelader søges
#1
Jeg ved det er et forum for hjemmeladere. Den race tilhører jeg ikke selv, men jeg er interesseret i at finde frem til en i Sønderjylland eller på Fyn der kan lade i 8x57 JS.

Håber der findes hjælp derude[?]
Svar
#2
Jeg har gode erfaringer med "Thorup genladning" som, ligger i Odense.
Gå ind i GOOGLE og skriv navnet.
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#3
Hej,

Gammeltoft herinde fra genlader også for andre. Jeg har ved flere lejligheder benyttet mig af hans ammunition og har aldrig haft noget at udsætte herpå. Prima kvalitet og service [^]
Svar
#4
....Jeg mener oven i købet også at Gammeltoft selv har skudt en hel del med netop dét kaliber,send du trygt en PM til ham.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Det er nok nemmere at remse de 2 - 3 kalibre op som Gammelgarn IKKE har skudt med f.eks 35 Whelen og 416 Tatanka[Big Grin][Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Du har ret M@X,men nu har manden jo en væg der er reserveret opsatser nedlagt med 8x57..... fra hans "unge" dage.Man kan så undre sig over hvorfor alle de andre trofæer nedlagt med alle mulige(og umulige) kalibre ikke er nået længere end til filebænken eller en papkasse på værkstedet....[?][:0][:o)]
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Ja ja ja.

ting tager tid og det er så mht opsatserne der spares...[:o)]

Men man har så den fordel at hvis man lige vil se et udsnit af sine opsatser kan man jo bare lige rage en papkasse "spidsbukke" ned fra hylden....[Big Grin]

Mht 8x57 har jeg skudt lidt af hvert med det kaliber og har en del gode ladninger[^]

Så skulle der være nogen der ønsker genladet ammo, er det bare at sende en PM.

mvh
Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)