Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norge : Brød forbuddet mod Baitjagt
#1
Baitjagt

Mvh
Kim
[Image: Moose.gif]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#2
Risikerer bøder

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#3
Hej Kim
Citat:quote:

Åtel (förr luder), dött jaktlockbete, till exempel slaktavfall, mindre djurkroppar eller delar därav, som används främst vid jakt på rovdjur, ofta räv. Används numera även som utfordring för hotat vilt.

Åtel kan ikke frit oversættes til "ådsel"
Åtel kan udmærket være helt frisk kød. Ordet "åtel" er bare et udtryk for lokkemad.
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#4
Citat:quote:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Åtel (förr luder), dött jaktlockbete, till exempel slaktavfall, mindre djurkroppar eller delar därav, som används främst vid jakt på rovdjur, ofta räv. Används numera även som utfordring för hotat vilt.
--------------------------------------------------------------------------------

Åtel kan ikke frit oversættes til "ådsel"
Åtel kan udmærket være helt frisk kød. Ordet "åtel" er bare et udtryk for lokkemad.



Tak, det er bøvlet med forskellige dialekter[:I], alle burde lære vestjydsk[Wink]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by kima

[quote]

Tak, det er bøvlet med forskellige dialekter[:I], alle burde lære vestjydsk[Wink]


Forstår vestjyder hinanden [:0]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#6
Citat:quote:

Forstår vestjyder hinanden


Tja, efter at have boet hernede i sammenlagt 25 år og været gift med en vestjyde i snart 17 år, forstår jeg sproget temmelig godt[^], men jeg forstår ikke vestjyder[}Smile]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)